آموزش دانلود از سرور Archive.org و مشکلات احتمالی

5/5 - (1 امتیاز)

با عرض سلام خدمت کاربران محترم وبسایت دانلودها

با توجه به مشکلات اخیر سرور وبسایت در دانلود فایل ها، جهت سهولت دانلود سرور جدیدی به سرورهای دانلود وبسایت افزوده شده است. اما این سرور با توجه به اینکه از سرورهای آرشیو امریکا استفاده می کند، هر زمان امکان حذف فایل ها از سرور به دلیل کپی رایت بوده و به همین دلیل نیاز به توضیحات لازم جهت مقابله با مشکل پاک شدن فایل ها می باشد.

سرور جدید با نام Archive  – Direct Link 3 در کنار لینک های دیگر وبسایت، در پست های محبوب وبسایت به مرور افزوده خواهد شد. این سرور از پورت Https استفاده می کند و به همین دلیل فاصله بین درخواست دانلود شما و شروع دانلود شما به دلیل تبادل اطلاعات امنیتی بین ۱۰ الی ۳۰ ثانیه ممکن است به طول بیانجامد.

برای دانلود از این سرور، تنها و تنها نرم افزار قدرتمند Internet Download Manager (IDM) توصیه می شود که می توانید از انتهای این پست آن را دانلود و نصب کنی.

 

همچنین برای اکسترکت کردن پارت ها، لطفا آخرین نسخه نرم افزار Winrar را نصب نموده و بوسیله آن به اکسترکت کردن پارت ها بپردازید تا مشکلی در اکسترکت کردن فایل هایی که با پسوند .r01 , .r02 , … می باشند نداشته باشید. لینک دانلود این نرم افزار را نیز در انتهای همین مطلب می توانید دریافت کنید.

 

پس از شروع دانلود فایل مورد نظر، در صورتی که در وسط دانلود فایل مورد نظر شما از وبسایت به دلیلی که بالا توضیح داده شد، پاک شد و شما نیاز به ادامه دانلود خود داشتید، می توانید به طریق زیر این کار را انجام دهید:

 

۱) ابتدا لینک مستقیم سرور اصلی وبسایت با نام Direct Link مربوط به پست را کپی کنید.

۲) به داخل نرم افزار IDM رفته و روی فایل مورد نظر خود راست کلیک نمایید و به قسمت Properties بروید.

۳) در قسمت Address لینک کپی شده خود از سرور Direct Link را قرار دهید و گزینه OK را انتخاب کنید.

۴) حال به ادامه دانلود خود بپردازید. امکان دارد که هنگام ادامه دانلود به شما هشدار داده شود که فایل دانلودی شما نامش تغییر کرده است، این خطا را نادیده گرفته و بسته به نیاز خود گزینه تغییر اسم فایل را انتخاب و یا رد نمایید.

۵) در اسرع وقت به ایمیل hosein@downloadha.com لینکی که پاک شده است را اطلاع دهید تا در اسرع وقت لینک جدید قرار گیرد.

 

– دانلود آخرین نسخه نرم افزار Winrar

– دانلود آخرین نسخه نرم افزار IDM

 

سپاس از همکاری شما کاربران عزیز که در همه شرایط همراه و پشتیبان وبسایت دانلودها بوده اید.

مشکل سرور سایت در اسرع وقت برطرف خواهد شد و این توضیحات برای عزیزانی است که فایل های دانلودی خود را نیاز داشته و می خواهند هرچه سریع تر دانلود نمایند.

با سپاس

 

حسین  –  مدیریت وبسایت دانلودها