ایجاد افکت های زیبا بر روی تصاویر با Photo Effects Studio v2.27

اولین رای باشید!

Photo Effects Studio یکی از قدرتمندترین نرم افزارهای ایجاد افکتهای زیبا بر روی تصاویر میباشد و به این منظور میتواند جایگزین مناسبی برای نرم افزار های گرافیکی حجیم و عمومی گردد.
منتهای سهولت در کار با این نرم افزار پیش بینی گردیده است به طوری که برای ایجاد تغییرات مورد نظرمان تنها کافی  است ابتدا تصویر مورد نظرمان را انتخاب کنیم ( گزینه Open ) و سپس از صفحه افکتهای مورد نظر Effect List از میان هشت گروه کلی :
Color رنگ lumination روشنایی Complex ترکیبی Artistic هنری Geometric هندسی Nature طبیعی Montage مبتنی بر جدا کردن اجزا و Basic پایه ، یکی را انتخاب کرده و وارد زیر گروه مربوط به آن گردیم .
هر دسته از این گروهها خود شامل چندین زیر گروه میباشند که در مجموع شامل چندین هزار افکت منفرد میگردد . پس از انتخاب تغییر مورد نظر تنها کافی است بر روی آن کلیک نماییم تا عکس اولیه به شکلی که به صورت پیش نمایش و بر روی عنوان افکت مورد نظر دیده میشود تبدیل گردد و پله آخر را هم که چنانکه همه عزیزان به خوبی بدان واقف میباشند Save یا ذخیره تصویر تغییر یافته میباشد .
در نرم افزار علاوه بر امکان اضافه نمود افکتهای اصلی بخشی نیز به عنوان Decoration پیش بینی گریده است که میتوان توسط آن انواع قابهای مجازی و نمادهای هنری چون شمع و پروانه و … را به تصویر اضافه نمود همچنین در این بخش امکان اضافه نمود متن به تصویر در نظر گرفته شده است .
نرم افزار کاملا Portable و بی نیاز از هر نوع کرک میباشد. تست امنیتی توسط آنتی ویروسهای Norton و Nod32 نرم افزار را بدون مشکل ارزیابی کرده اند. برای اجرای نرم افزار تنها کافی است فایل Photo Effects Studio.exe را اجرا فرمایید .

 

 

پسورد فایل: www.downloadha.com

لینک دانلود – 27 مگابایت | لینک کمکی