بهینه سازی سرعت اینترنت تنها با یک کلیک Ashampoo Internet Accelerator 3.20

اولین رای باشید!

امروزه گشت و گذار در اینترنت جزئی از فعالیتهای روزانه ما به حساب می آید و رهایی از آن اجتناب ناپذیر به نظر میرسد. اما یکی از فاکتورهایی که در این گشت و گذار دارای اهمیت است سرعت اینترنت می باشد. مساله ای که هر کاربر اینترنت را به این فکر وا میدارد که چگونه از حداکثر پهنای باند اینترنت خود استفاده کند و آیا راهی است که از داشته های موجود خود بهترین بهره را ببرد. حتماً همه ما می دانیم که در ویندوز پارامترها و تنظیمات متعددی وجود دارد که خواسته یا ناخواسته بر میزان سرعت اینترنت تاثیر گذارند و آگاهی از این پارامترها و چگونگی نحوه تنظیم آنها نیاز به دانش خاص خود دارد. در بسیاری از مواقع تنظیمات نادرست باعث افت چشمگیر سرعت اینترنت می شود که کاربر از وجود آن بی خبر است و از طرفی بسیاری از این پارامترها از دید ما پنهان اند. اینجاست که نیاز به یک متخصص کامپیوتر احساس می شود که با آگاهی کامل از این فاکتورها به کمک ما بیاید که این امر هم همواره میسر نیست.
Ashampoo Internet Accelerator برنامه ایست که قادر است تنها با یک کلیک و بصورت خودکار با تجزیه و تحلیلی که از سیستم شما به عمل می آورد تمامی تنظیمات فوق الذکر را برایتان انجام دهد و سرعت اینترنت تان را بهینه سازد. در این صورت شما دیگر نیاز ندارید که همه چیز را بدانید. در نسخه جدید این برنامه تمامی کانکشنهای اینترنتی از دیال آپ گرفته تا خطوط پرسرعت اینترنتی را پشتیبانی می کند.
علاوه بر بهینه سازی خودکار و پیشرفته تنظیمات کاربران قادرند به همه پارامترها دسترسی پیدا کنند و آنها را به صورت دلخواه تنظیم کنند.

 

 

سوای کاربری ساده برخی تنظیمات و ابزارهای جدید در این برنامه لحاظ شده است که به شرح ذیل است:
– جهت کارکرد آسانتر برای تمامی پارامترها این برنامه توضیحات کاملی ارائه شده است و همچنین مجموعه ای از تنظیمات و ابزارهای جدید برای مدیریت اتصال اینترنت به برنامه اضافه شده است.
– اینترنت اکسپلورر و فایرفاکس دو مرورگر پرکاربرد و محبوب به شمار می آیند که در این برنامه تنظیماتی جهت کارکرد بهینه و تقویت عملکرد آنها لحاظ شده است. به کمک تنظیمات مربوط شما می توانید کارکرد این دو مرورگر را بالا ببرید. علاوه بر این شما قادرید این پارامترها را بصورت یکجا در اختیار داشته باشید.
– در هربار استفاده از اینترنت مرورگرتان فایلهای متعددی را از صفحات وب در سیستم بجا می گذارد که به کمک این برنامه شما قادرید تمامی این ردپاهای اینترنتی را از سیستمتان حذف کنید. برای این منظور تنظیمات جداگانه ای برای مرورگرهای اینترنت اکسپلورر، فایرفاکس و اپرا لحاظ شده است.
– هنگامی که شما از اینترنت استفاده می کنید مرورگرتان بصورت اتوماتیک Host File سیستمتان که شامل لیستی از سایتهای اینترنتی است را کنترل می کند. جاسوس افزارها و برنامه های مخرب می توانند با دسترسی به این فایل و تغییر مسیر آدرسها شما را به سایتهای مخرب و آلوده هدایت کنند. این برنامه با چک کردن این فایل باعث جلوگیری از این اقدام خواهد شد.
– علاوه بر بهینه کردن سرعت اینترنت توسط این برنامه، همچنین قادرید برخی پارامترهای تعاملی پیشرفته در هنگام استفاده آنلاین را به بهترین نحو تنظیم کنید. البته این تنظیمات اجباری نیستند ولی این قابلیت در اختیارتان خواهد بود.

 

برخی قابلیتهای جدید نرم افزار:
– خودآموز کار با بخشهای مختلف برنامه بطوریکه کار با تمام بخشها توضیح داده شده است.
– تقویت و پیکره بندی مرورگرهای اینترنت اکسپلورر و فایرفاکس جهت کارکرد بهتر
– حذف سریع تمامی ردپاهای اینترنتی از سیستم
– کنترل Hosts File بطور مرتب به منظور جلوگیری از سوءاستفاده جاسوس افزارها
– کنترل اتوماتیک کلید دسترسی تنظیمات اینترنتی
– و…

 

پسورد فایل: www.downloadha.com

لینک دانلود – 9.5 مگابایت | لینک کمکی