نسخه ی جدید یاهو مسنجر Yahoo! Messenger 10.0.0.542 Beta

اولین رای باشید!

ظاهراً دریافت Yahoo! Messenger مانند محصولات گوگل از طریق آی پی های ایران امکان پذیر نمی باشد، که در دانلودها شما می توانید نسخه ی جدید و نهایی این نرم افزار محبوب را دریافت نمائید.
کمتر کسی پیدا می شود که در دنیای بسیار گسترده و مجازی اینترنت گشت و گذار داشته باشند اما یاهو مسنجر را نشناسند . هرکس برای اولین بار عضوی از یاهو شود و از این پیام رسان استفاده نماید مطمئنا یکی از طرفداران پروپا قرص آن خواهد شد. از امکانات این مسنجر باید اشاره داشت به این که محیط جذاب برای کاربران یکی از دلایلی است که این پیام رسان این قدر محبوب است. اتاق های چت این مسنجر که دیگر جای صحبتی را باقی نمی گذارد چون کشورهای مختلف برای خود اتاقی جدا دارند.شکلک های بسیار زیبا می توانند جواب مناسبی برای طرف مقابل باشند. کاربران می توانند در این پیام رسان اقدام به ارتباطی دو طرفه از چند طریق داشته باشند. ارتباط از طریق تلفن، تایپ متن که رایج ترین نوع ارتباط است. ارسال فایل، به اشتراک گذاری تصاویر، اشتراک گذاری ویدئو ها، آواتار های زیبا، به اشتراک گذاری وب کم و همچنین تماشای وب کم دیگران، دسترسی سریع تر به پست الکترونیکی و … از مهم ترین قابلیت های این مسنجر بسیار محبوب و معروف به شمار می رود. در نسخه های جدید که از سوی یاهو ارائه شده است امکاناتی از قبیل سازگاری با دو مسنجر محبوب دیگر یعنی MSN Messenger و Google Talk اضافه گردیده است . چند پوسته جدید و زیبا باعث تغییراتی در این مسنجر شده است . تقویت صدا برای چت به صورت صوتی ، بازی با دوستان در یاهو مسنجر ، رادیو زیبا ، دسترسی آسان تر به وبلاگ ۳۶۰ درجه یاهو و چندین و چند قابلیت که باید خودتان تجربه کنید.
امکانات مهم اضافه شده در این نسخه از یاهو مسنجر یکی امکان به اشتراک گذاری عکس های موجود در اکانت Flickr شما و دیگری امکان به اشتراک گذاری ویدیو در داخل پنجره چت از سایت های محبوب به اشتراک گذاری ویدیو می باشند. نکته جالب اینجاست که این ویدیوها رو با استفاده از پلیر خود یاهو مسنجر در داخل همان پنجره پخش می شود و احتیاج به باز کردن صفحه جداگانه نیست!

 

 

قابلیت های کلیدی نرم افزار Yahoo! Messenger 10.0.0.542 Beta:
– اشتراک گذاری ویدیو در داخل پنجره چت از سایت های محبوب به اشتراک گذاری ویدیو
– نحوه جدید قرار گرفتن Statue ها و امکان استفاده از شکلک ها در قسمت Status
– اسکن خودکار فایل های انتقالی با آنتی ویروس قدرتمند نورتون
–  نمایش عکس‌های فلیکر به صورت یک اسلاید شو
– ارسال SMS ‌به تلفن‌های موبایل دوستان
– ارتقای گرافیک لیست دوستان
– تلفیق با نرم افزار پیغام رسان مایکروسافت Windows Live (MSN) Messenger، شما می توانید آی دی MSN دوستان خود را در یاهو مسنجر اضافه کنید و از وضعیت آنلاین بودن آنها مطلع شوید و با آن ها چت کنید!
– امکان ارسال و دریافت فایل هایی تا سقف ۲ گیگا بایت از طریق مسنجر
– تماس رایگان تلفنی بین دو کامپیوتر (PC-to-PC) و تماس بین کامپیوتر و تلفن با کمترین هزینه
– فوروارد تماس به ارئه‌دهندگان خدمات VoIP
– پلاگین (Plugins) های ویژه برای Yahoo! services, eBay, Amazon.com
– داشتن پوسته‌های جدید
– خندانک‌های جدید

 

پسورد فایل : www.downloadha.com

لینک دانلود – 15.7 مگابایت | لینک کمکی