ویرایشگر صوتی پیشرفته سونی Sony Sound Forge Pro v10.0

اولین رای باشید!

امروزه استفاده از نرم افزارهای ساخت و ویرایش موزیک بسیار رایج شده است. استفاده از این نرم افزارها به دلایل مختلف توانسته جای آلات موسیقی را بگیرد. تعداد افرادی که به صورت حرفه ای به آهنگ سازی مشغول هستند کم نیست و بسیاری از افراد هم هستند که به صورت تفریحی بخشی از اوقات فراغت خود را در کنار رایانه شخصی به کار با نرم افزارهای ساخت موزیک و ویرایش صوت می گذرانند.  Sony Sound Forge Pro نام نرم افزاری محصول کمپانی SONY می باشد که با قابلیت های فراوان دستیاری بسیار مناسب برای تدوینگران صوت به شمار می رود. این نرم افزار با دارا بودن امکاناتی فوق العاده برای حرفه ای ها تدوین صوت از بهترین گزینه ها به شمار می رود. همانطور که از نامش هم پیداست این ابزار با قدرت مثال زدنی سونی عمل می کتد.
ابزاری بسیار کامل و حرفه ای که تمامی امکانات لازم برای یک تدوین حرفه ای را در اختیار کاربران قرار می دهد.  به گفته سایت سازنده که تقریبا ادعایی است که در پس آن حقیتی نهفته تمامی امکانات لازم برای یک ویرایش حرفه ای را می توان در این ابزار به وضوح پیدا کرد. قابلیت پشتیبانی از تمامی فرمت های رایج، پشتیبانی از صداهای۵٫۱ و ۷٫۱ در کنار قابلیت رایت برروی لوح های فشرده تنها بخشی از قابلیت های مهم این نرم افزار را تشکیل می دهند.
ضبط زنده ی instrument ها و صدا های خام ، ویرایش و ترمیم صوتی ، افزودن effect های صوتی در حد یک Studio و تبدیل file ها به سرعت برق از ویژگی های این نرم افزار می باشد .شما حتی قادر به ساخت track های تنهای karaoke  خود ، با ابزار های Vocal Eraser خواهید بود .

 

 

قابلیت های کلیدی Sony Sound Forge Pro v10.0 :
– محیط کاربری جذاب
– پشتیبانی از تقریبا تمامی فرمت ها
– نهایت کیفیت در ذخیره سازی
– امکان ضبط صدا از انواع ورودی ها
– قابلیت تبدیل از سایر سیستم ها به سیستم صوتی رایانه ای
– امکان ویرایش به صورت مونو ، استریو و انواع صداهای چند کاناله
– بیش از ۲۰ پلاگین داخلی
– صدها افکت صوتی
– امکان خارج نمودن صداها از فایل های ویدئویی
– Undo  و Redo نا محدود
– Drag & Drop در بسیاری از موارد
– پشتیبانی از فایل های حجیم تا ۴ گیگابایت
– سازگار با نسخه های مختلف ویندوز

 

پسورد فایل: www.downloadha.com

لینک دانلود – 160 مگابایت | لینک کمکی