بازی جذاب تخته نرد – Backgammon Classic v3.2

اولین رای باشید!

با وجود طرفداران فراوان در کشور ما برای بازی تخته نرد متاسفانه بر خلاف بسیاری از بازیها نظیر شطرنج نرم افزارهای کامپیوتری اندکی برای این بازی موجود میباشد . تخته نرد از جمله بازیهایی میباشد که علاوه بر شانس تجربه و آشنایی با استراتژی بازی میتواند در پیروزی بازیکن تاثیر بسزایی داشته باشد و بر خلاف تصور بسیاری از مردم یک بازی فکری و استراتژیک محسوب میگردد .
Backgammon Classic نرم افزاری کوچک و زیبا جهت شبیه سازی بازی تخته نرد میباشد که ضمن آنکه میتواند باعث سرگرمی فراوان دوستان گرامی گردد ، به سبب بازی خوب کامپیوتر به عنوان طرف مقابل میتواند جهت آموزش بازی نیز به کار گرفته شود .این بازی با گرافیک ساده و زیبای خود حتی بر روی سیستمهایی با پایین ترین مشخصات سخت افزاری نیز قابل اجرا میباشد .

 

 

توضیحات: جهت نصب بازی ابتدا از پوشه Setup فایل bc3setup.exe را اجرا فرمایید . و سپس از پوشه Crack فایل Backgammon 3.2 Crack.exe را در پوشه نصب بازی کپی فرمایید و آن را اجرا کنید .
دقت داشته باشید در مرحله آخر نصب با برداشتن تیک Launch Backgammon Classic از اجرا شدن خودکار بازی جلوگیری کنید و پس از آن مطابق آنچه در بالا گفته شد بازی را کرک کرده و سپس آن را اجرا کنید.

پسورد فایل: www.downloadha.com

لینک دانلود – 1.9 مگابایت | لینک کمکی