ویرایش در فرمت فلش با Flash Video Studio v3.01

اولین رای باشید!

فایلهای SWF فلش به خاطر حجم کم , زیبایی اثر و انعطاف پذیری بالا در دنیای اینترنت و صفحات وب بسیار گسترده و فراگیر شده اند . تا به حال خواسته اید که یک تکه از فیلم خود را در وب سایت خود پخش نمایید ؟ پخش آن بصورت فایل های تحت پوشش مدیا پلیر میتواند دردسر های متفاوتی برای خطوط مختلف با سرعتهای گوناگون به وجود آورد . بنابراین بهترین راه تبدیل این فیلمهای کوتاه به صورت انیمیشن های فلش و قرار دادن آنها به این صورت در وب است . شرکت نرم افزاری IncrediTools نرم افزاری آسان , جدید و در عین حال قدرتمند تحت عنوان Flash Video Studio داراست که قادر به تبدیل اکثر فرمتهای ویدیویی به فرمت های SWF و FLVماکرومدیا فلش می باشد.

 

 

 

برخی از ویژگی های برتر نرم افزار Flash Video Studio
Convert video files into Macromedia Flash SWF and FLV – تبدیل اکثر فرمتهای ویدیویی به فرمتهای SWF و FLV ماکرومدیا فلش . بلی این محصول قادر به تمامی فرمتهای ویدیویی Microsoft Windows Video Files (AVI, WMV, ASF) , MPEG Video Files (MPEG, MPG, MPV) , Quicktime Video Files (QT, MOV) , MPEG4 (through AVI format) , DIVX (through AVI format) می باشد .
Add animated logo, image, and text watermark – توانایی قدرتمند Watermark کردن فیلم ها قبل از تبدیل به فایل فلش . شما میتوانید یک تصویر ثابت و یا متحرک و یا متن را به صورت Watermark و تقریبا محو و با افکت دلخواه در هر کجای تصویر که مایلید قرار دهید .
Add customizable movie navigation control – امکان اضافه کردن نوار کنترل برای ویدیوها . به شما امکان آن را می دهد تا یک ویدیو را با و یا بدون نوار کنترل تولید کنید , نوار کنترل می تواند شامل نمایش زمان فیلم و زمان باقی مانده , نوار جلو و عقب , پخش و کنترل تنظیمات رنگ و …. باشد .
Video effects with real time preview – افکت های ویدیویی با پیش نمایش آنی . شما قادر به اضافه کردن برخی از افکت های رایج ویدیویی مانند emboss, motion blur, brightness/contrast و …. هستید و میتوانید ویدیو حاصل را به تغییرات به صورت انی مشاهده کنید .
Real time bandwidth and file size estimation – تخمین آنی حجم فایل حاصل و میزان پهنای باند مصرفی آن . شما با ایجاد تغییرات در کیفیت فیلم و صوت قادر به کاهش حجم فایل نهایی خواهید بود .
Video range selection and quality adjustment – تنظیم کیفیت ویدیو های حاصل برای تنظیمات رایج مانند تنظیمات مرود نیاز خطوط Dial up 56.6k, ISDN, ADSL و ….
Mix a secondary soundtrack – اضافه کردن یک Soundtrack یا صدای متن ثانویه برای میکس کردن با موزیک متن فیلم .
Built-in FTP upload tool – مجهز به FTP آپلودر درونی .

 

پسورد فایل: www.downloadha.com

لینک دانلود – 17.4 مگابایت | لینک کمکی