بازی سرگرم کننده بیلیارد – Portable 3D Live Pool v2.32

اولین رای باشید!

3D Live Pool از زیباترین نرم افزارهای شبیه ساز بازی بیلیارد میباشد که میتواند به شکل یک بازی سرگرم کننده و جذاب ساعتها شما را مشغول کند ضمن آن که به واسطه آن حقیقتا میتوان تجربه بیشتری در محیط نیمه واقعی کسب نمود و در عین حال بازی را هم بدون هیچگونه خرج اضافه ای فرا گرفت .
در این شبیه ساز کلیه حرکات توپ و اثرات برخورد چوب با توپها ، برخورد توپها با یکدیگر و لبه های میز و … کاملا مطابق قوانین فیزیکی و به صورت صحیح صورت میگیرد و بازی کننده میتواند اثرات سرعت توپ در برخورد با یکدیگر و انعکاس آنها در بر خورد با میز را به خوبی مطالعه نماید . بازی میتواند به صورت یک نفره یا دو نفره و آنلاین انجام شود ( که البته مورد آخر توسط ما تست نگردیده است ) در هر نوبت حرکت زاویه چوب به صورت سه بعدی و توسط موس قابل تنظیم میباشد و نشانه گیری توب نیز با گرفتن دگمه چپ موس صورت میگیرد . پس از تنظیم زاویه و نشانه گیری توپ ، با گرفتن دگمه Ctrl میتوانید توسط موس ضربه مورد نظرمان را به توپ وارد آوریم و هر اندازه هم سرعت حرکت موس بیشتر باشد چوب با سرعت بیشتری به توپ برخورد مینماید .
لازم به ذکر میباشد این نرم افزار از گروه بازی های توپ بر روی میز از ۱۱ بازی زیر ، در چهار درجه سختی پشتیبانی مینماید که در ایران غالبا به عنوان بیلیارد شناخته میشوند .
Bonus 15 , Bonus 9 , 3-Bell , 8-Bell , 9-Bell 10-Bell , 15-Bell , Straight , Rotation , BlackJack , BP
نرم افزار Portable ( بدون نیاز به نصب ) میباشد و از نظر امنیتی بدون مشکل ارزیابی گردیده است .

 

 

پسورد فایل: www.downloadha.com

لینک دانلود – 2.6 مگابایت | لینک کمکی