دانلود بازی Ninja Blade برای کامپیوتر – نسخه SKIDROW

4.7/5 - (47 امتیاز)

بازی Ninja Blade عنوانی در سبک اکشن ماجرایی که توسط استودیو From Software ساخته شد و توسط همین کمپانی در سال ۲۰۰۹ برای پلتفرم های Xbox 360 و Microsoft Windows منتشر گردید. در بازی Ninja Blade که در زمان مدرن دنبال می شود، شما در نقش یک نینجای جوان ولی بسیار قدرتمند به نام Ken Ogawa قرار می گیرید که می تواند از یک کاتانا، یک جفت شمشیر همزمان و همچنین یک broad sword به عنوان سلاح اصلی اش استفاده نماید. سیستم مبارزات بازی چیزی شبیه به Ninja Gaiden یا Devil May Cry می باشد البته نه به آن سطح از کیفیت. یک نوار chi نیز در بازی وجود دارد که هنگام استفاده از دید نیجایی “ninja vision” یا ninjutsu از آن استفاده می شود.

Ninja Blade PC-SKIDROW

دانلود-بازی-Ninja-Blade

داستان بازی به این شکل می باشد که در سال ۲۰۱۵ موجوداتی ناشناخته به یک روستای کوچک حمله می کنند و بازماندگان این واقعه، به یک مرکز تحقیقاتی انتقال داده می شوند و در آنجا تحت آزمایشات و تست های مختلف قرار می گیرند. بعد از مدتی، نجات یافتگان در این مرکز تحقیقاتی شروع به نشان دادن و بروز علائمی از necrotizing fasciitis می کنند و سپس مشخص می شود که آن ها توسط یک گونه بسیار عجیب انگل hookworm که تحت نام “Alpha-worm” طبقه بندی می شود، آلوده شده اند.

داروها و درمان های مختلف هیچ اثری روی بیماران ندارد و انگل ها شروع به تغییر شکل دادن کامل بیماران می کنند و از طرفی هم قدرت و مقاومت بدنی آنها بسیار بالا می رود و موجوداتی بسیار قوی را شکل می دهند. سرانجام این موجودات و بیماران عفونی آزاد می شوند و تمامی کارکنان و محققین مرکز تحقیقاتی را می کشند و ارتش نیز از ترس شیوع این بیماری به مرکز حمله کرده و تمام بیماران و موجودات و … که در آنجا هستند، می کشد تا هر ردی از این انگل و بیماری را پاک کنند.

برای جلوگیری از ترس بین مردم، دولتمردان کشورهای مختلف، این موضوع “Alpha-worm” را مخفی نگاه می دارند. سازمانی به نام The G.U.I.D.E یا Global United Infestation Detection and Elimination توسط مامور Michael Wilson تشکیل داده می شود و برترین ماموران عملیاتی و میدانی در سراسر دنیا را به خود جذب می کند. می دانید که ماه پشت ابر نمی ماند و در این بازی نیز سرانجام یک شبوع عظیم و وحشتناک از “Alpha-worm” در شهر توکیو اتفاق می افتد و یک تیم برگزیده نینجا شامل شخصیت اصلی بازی که نینجای جوانی به نام Ken Ogawa است به رهبری پدر او Kanbe به این موقعیت اعزام می شوند تا ثبات را بازگردانند و این گونه است که وقایع و اتفاقات بعدی بازی رقم می خورد.

منبع توضیحات : گیمفا

info

It was July 7th, 2011.

While investigating reports of unlawful weapons trafficking, peacekeeping forces encountered an unclassified carnivorous species occupying a small village in Northern Africa. These rabid creatures were easily provoked and resistant to conventional attack. Eight specimens were encountered in the region now referred to as “Ground:ALPHA”… Only four were successfully contained for study. Victims of the attack were quarantined at a research facility nearby. These victims displayed signs of internal liquefaction and accelerated necrosis, similar to symptoms of other flesh-eating viruses native to that region.

But it wasn’t a viral outbreak. It was a parasitic infestation. A previously unidentified species of hook worm was found beneath the skin of the Ground: ALPHA specimens. These parasites, we call them “Alpha-worms”, laid dozens of eggs inside their hosts, which in turn produced numerous larvae. These larvae penetrated the bloodstream and triggered a variety of genetic failures. However, unlike most genetic failures, these symptoms were not fatal. Instead, infested victims were larger, stronger… and driven by hunger. Using the research gained from the Ground: ALPHA specimens, a team of some special individuals were assembled. Minor outbreaks occurred over the next few years, but elite squad quickly put them down. Which brings us to the current situation in Tokyo…

Exciting and challenging battles with 3 different weapons

QTE and cinematic action

Variety of powerful ninja abilities

Weapon and ninjutsu upgrade system

Crisscross the city of Tokyo with intense gunfights

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Microsoft® Windows® XP/Vista

Processor: Pentium® 4 3,2 GHz or similar Athlon® 64

Memory: 1 GB RAM

Graphics: 3D Video card with 256 MB VRAM, DirectX® 9.0c compatible (GeForce 8600GTS/Radeon HD2600XT or higher)

DirectX®: 9.0c

Hard Drive: 5 GB free disk space

Sound: DirectX® 9.0с compatible sound card

Controller Support: Keyboard, mouse, gamepad (Microsoft X-Box 360 Controller Compatible)

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه SKIDROW را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

دانلود بازی Ninja Blade-SKIDROW :

دانلود پارت 1 با لینک مستقیم

دانلود پارت 2 با لینک مستقیم