دانلود ۹۰ تم بسیار زیبا برای ویندوز ۷

اولین رای باشید!

با اینکه مدت زیادی از انتشار نسخه رسمی ویندوز ۷ نگذشته است اما این ویندوز بسیار زود خود را در میان کاربران رایانه  ای جای انداخته است و به یکی از محبوب ترین و پرفروش ترین ویندوز های موجود در بازار تبدیل شده است. یکی از مشخصه های این ویندوز سرعت بالای آن می باشد که کاربران را تا حدود بسیار زیادی راضی کرده است و همچنین دیگر ویژگی مهم این ویندوز زیبایی خیره کننده آن می باشد. تیم دانلودها برای اولین بار در میان سایت های ایرانی ۹۰ تم بسیار زیبا را برای این ویندوز جمع آوری و در اختیار شما بازدیدکنندگان گرامی قرار داده است. اگر شما هم از کاربران این ویندوز استثنایی می باشید این مجموعه را به راحتی از دست ندهید.
همچنین اگر تا به حال موفق به تهیه و نصب این ویندوز نشده اید می توانید با مراجعه به این صفحه نسخه نهایی و ۳۲ بیتی این ویندوز را با لینک مستقیم دانلود کنید و همچنین اگر دارای اینترنت پرسرعت نیستید این ویندوز را در قالب ۱ دی وی دی از فروشگاه دانلودها تهیه نمایید.
 

 

شما می توانید نسخه نهایی ویندوز سون را در یک DVD از فروشگاه دانلودها با قیمت ۳۸۰۰ تومان سفارش دهید و در درب منزل تحویل بگیرید. برای سفارش اینجا را کلیک کنید.

 

پسورد فایل: www.downloadha.com

لینک دانلود – 88.3 مگابایت | لینک کمکی