دسترسی آسان به فضای جیمیل با استفاده از GMail Drive 1.0.14

اولین رای باشید!

جی میل درایو ( GMail Drive) ابزاری برای ساخت یک درایو حافظه مجازی در سطح بالای حساب سرویس ایمیل جیمیل است که کاربران را قادر می سازد فایل های مورد نظر خود را در حساب Gmail خود ذخیره کنند و سپس به آنها دسترسی داشته باشند.
GMail Drive پس از نصب در بخش My Computer سیستم عامل ویندوز یک Drive جدید را به منظور دسترسی به فضای جی میل به وجود می آورد. این قابلیت که کاربران می توانند به سادگی دسترسی به فایل های ذخیره شده بر روی هارد کامپیوتر به فایل های درون جی میل دسترسی پیدا کنند توانسته است توسعه مداوم این ابزار کوچک را پشتیبانی کند. در ضمن توجه داشته باشید که با این نرم افزار نمی توانید ایمیل های خود را ببینید و در تنها در صورتی که فایلی را ارسال یا فولدری را توسط این برنامه ساخته باشید بعد از لوگین کردن دیده می شود.

 

 

طریقه ی استفاده:
– روی درایو Gmail Drive  کلیک راست کرده و گزینه ی Login As را انتخاب کنید.
– UserName و پسووردتان را در محل مخصوص وارد کرده و روی دکمه ی Ok کلیک کنید.
– پیغام Login on to Gmail ظاهر میشود و پس از تائید اطلاعات شما از سوی گوگل , پنجره Gmail Drive برای شما باز میشود .
– پنجره ی برنامه دقیقا" به شکل پنجره های ویندوز است با این تفاوت که ابزار View از نوار ابزار حذف شده و به جای آن ابزار هایی مانند: Copy , Past , Cut , Delet , Propertise قرار گرفته اند.
– ۴ طریقه ی انتقال دادن یا حذف فایلها نیز دقیقا" همانند روشهای معمول در ویندوز است که به شما اجازه میدهد به آسانی فایلهای دلخواهتان را در سرور جی میل قرار دهید.

 

پسورد فایل: www.downloadha.com

لینک دانلود – 167 کیلوبایت | لینک کمکی

 

رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود