ساخت بازی با Game Maker 8.0

5/5 - (1 امتیاز)

ایا شما نیز از آن دسته افراد علاقمند به ساخت بازی های رایانه ای بدون صرف ساعت ها وقت برای یادگیری زبان های برنامه نویسی و اصول ساخت بازی های رایانه ای هستید؟
شرکت Yoyo Games نرم افزار جالبی تحت عنوان Game Maker داراست که  طی نسخه های متعدد به پیشرفت های قابل قبولی در زمینه ساخت آسان بازی های رایانه ای دست یافته است . توسط این نرم افزار شما تمامی مراحل ساخت بازی های ساده دو بعدی و حتی سه بعدی رایانه ای اعم از بازی های فکری یا بازی های مرحله ای و شخصیتی و اکشن و شلیکی و …. را در محیطی تمام بصری و Visual بدون حتی یک خط برنامه نویسی را خواهید ساخت . تمامی آیتم های بازی اعم از شخصیت ها، تصاویر متحرک، پس زمینه، موسیقی متن، افکت های به کاربرده شده و ابعاد گرافیکی محیط بازی به اسانی و تنها با کلیک های ساده موس توسط شما خلق و ساخته می شوند .
آخرین ویرایش ارائه شده از شرکت Yoyo Games برای این نرم افزار مفید Game Maker 8.0 است که نکته جالب در مورد آن استفاده رایگانیست که شرکت سازنده در اختیار علاقمندان به آن قرار داده است و تنها کسانی که مایل به استفاده از تمامی ویرایش های حرفه ای این نرم افزار هستند می تواند آن را خریداری و رجیستر کنند.

 

 

 

ضمنا Game Maker به کاربرانی که با زبان برنامه نویسی اشنایی دارند امکانات و انعطاف های بسیاری را پیش رویشان قرار می دهد تا از قابلیت های این نرم افزار حداکثر استفاده را ببرند
Game Maker 8.0 سازگاری کامل با ویندوز های Windows 2000, XP Pro,  Wndows 7 , XP Media Center , ,ویندوز Vista را دارد .

 

پسورد فایل : www.downloadha.com

لینک دانلود – 9.4 مگابایت | لینک کمکی