نرم افزار ساخت و ویرایش Image های CD و DVD به نام Magic ISO Maker v5.5

اولین رای باشید!

امروزه یکی از بهترین روش های کپی Cd و DVD گرفتن Image از آنها و سپس انتقال این image بر روی CD  و یا DVD می باشد. عملیات Image گیری دیگر در تمامی نرم افزارهای کپی یافت می شود. این نرم افزارها انتقال داده ها به صورت چندین فایل یکپارچه بر روی هارد تمامی اطلاعات موجود بر روی Cd را به صورت فایل های Image به هارد منتقل می کنند و می توان این فایل ها را با کمک همان نرم افزار مجددا بر روی دیسک مورد نظر انتقال داد . یا با ابزاری که نرم افزارها در اختیار کاربران قرار می دهند به صورت مجازی اقدام به ایجاد یک درایو Rom نمود تا اطلاعات Image را بدون کپی بر روی دیسک ها مشاهده نمود. در کنار نرم افزار های کپی Cd و Dvd که عملیات Image گیری را انجام می دهند ، نرم افزارهایی نیز به منظور کار تخصصی بر روی آنها تولید شده است و این امکان را به کاربران می دهند که تا امکان ایجاد تغییرات بر روی این فایل ها را نیز داشته باشند. زیرا Image ها معمولا قابل تغییر نمی باشند و کاربران نمی توانند در محتوای آنها دست ببرند.
ابزاری قدرتمند در زمینه ساخت ، ویرایش و استخراج فایل های image طراحی شده است. این نرم افزار به کاربران این توانایی را می دهد تا به وسیله ابزارهای آماده و موجود در برنامه اقدام به اعمال تغییرات دلخواه بر روی فایل های مورد نظر خود قبل از عمل کپی بر روی دیسک نمایند. همچنین یکی از ویژگی های این نرم افزار قابلیت تبدیل فرمت های گوناگون image به فرمت ISO می باشد. این نرم افزار از فرمت هایی همانند nrg که مختص به فایل های image مربوط به برنامه Nero می باشد پشتیبانی می کند. همچنین به وسیله این نرم افزار می توانید اقدام به تهیه فایل های پشتیبان ( Backup ) به صورت image نمایید تا در زمان های مورد نیاز از آن ها استفاده کنید. از دیگر ویژگی های جالب در این نرم افزار می توان به قابلیت ساخت cd و یا DVD های Bootable اشره نمود که برای راه اندازی سیستم ها از این نوع دیسک ها استفاده می شود.

این نرم افزار علاوه بر توانایی کپی ، قابلیت پاکسازی دیسک های RW را نیز دارا می باشد و می توان اقدام به پاکسازی این نوع دیسک ها و اطلاعات آنان نیز نمود.

 

 

پسورد فایل: www.downloadha.com

لینک دانلود – ۶٫۸ مگابایت | لینک کمکی

 

 

رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود