تبدیل آسان نوار های ویدیویی به DVD با Honestech VHS To DVD v4.0.2

2/5 - (1 امتیاز)

همیشه یکی از آرزو های دارندگان دوربین های فیلمبرداری که فیلم را بر روی نوارهای VHS ذخیره می کند ، تبدیل آن به VCD  و یا DVD برای به تصویر کشاندن در تلویزیون و یا رایانه خود بوده است چرا که دستگاه های پخش DVD و VCD نسبت به VHS از نفوذ بیشتری برخوردار هستند و تماشای فیلم در آنها به مراتب آسان تر است . Honestech VHS to DVDTM یک نرم افزار کامل و قدرتمند در زمینه تبدیل فیلم های VHS می باشد که با استفاده از آن می توانید تمامی فیلم های قدیمی و یا فیلم هایی را خودتان تهیه کرده اید به VCD ، SVCD ، DVD و حتی Blu-ray تبدیل کنید . این نرم افزار همچنین این امکان را در اختیارتان قرار خواهد داد تا فیلم های VHS خود را در کامپیوتر ، PSP ، iPod و PDA های تحت ویندوز نیز مشاهده کنید .

 

 

Honestech VHS to DVDTM با دارا بودن ۳ بخش مختلف به شما کمک خواهد کرد تا کارهای مورد نظر خود را انجام دهید :
۱ – Easy Wizard Mode یا بخش جادویی به شما کمک می کند تا به وسیله Wizard برنامه مرحله به مرحله و بدون داشتن دانش خاصی پروسه تبدیل را طی کنید .
۲ – Advanced Mode بخش پیشرفته این نرم افزار می باشد که قابلیت های بیشتری نظیر ویرایش فیلم و رایت بر روی دیسک را در اختیارتان قرار می دهد .
۳ – Audio Recorder بخش ضبط صدا می باشد که به وسیله آن می توانید صدای موجود بر روی فیلم ها را استخراج کرده و به صورت جداگانه ذخیره نمایید .

 

پسورد فایل: www.downloadha.com

لینک دانلود – 76.3 مگابایت | لینک کمکی

 

رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود