دانلود بازی James Camerons Avatar The Game برای کامپیوتر

4/5 - (11 امتیاز)

بازی James Camerons Avatar The Game در کل از نوع تیراندازی سوم شخص است که سازندگان سعی کرده اند با گنجاندن نوعی سیستم تجربه اندوزی ساده در آن، رگه هایی از سبک نقش آفرینی نیز به آن بیفزایند. سبک کلی بازی مأموریتی است و از حالت مراحل قدم به قدم پیروی می کند. در کل انتخاب های چندانی برای بازی کننده وجود ندارد، حتی امکاناتی که از رهگذر کسب امتیاز xp عاید گیمر می شود، اغلب قابل انتخاب نیست و بازی به طور خودکار آن را به قابلیت های شخصیت می افزاید.

تنها مورد قابل انتخاب، جنگیدن در نقش انسان، سربازهای مهاجم یا ناوی های پوست آبی است. با این تفاوت که در لباس انسان.سرباز، مایه اکشن بیشتری وجود دارد و شما با در اختیار داشتن انواع اسلحه های پیشرفته و آتش افکن ها می توانید روش مرسوم «بکش و برو جلو» را در پیش بگیرید، ولی در مقابل، در قالب آواتارهای سه متری نیاز به مخفی کاری و نقشه ریزی برای پیش رفتن در بازی بیشتر حس می شود و حتی در جاهایی از بازی روش شبیه بازی های DMC و GoW می شود.

James Camerons Avatar The Game PC-RELOADED

دانلود-بازی-James-Camerons-Avatar-The-Game

با این حال، چیزی که هست، حتی در نقش سربازهای مهاجم، گیم پلی بازی James Camerons Avatar The Game فقط در اوایل آن لذت بخش به نظر می رسد و پس از مدتی می بینید صرفاً با مأموریت هایی بی مزه و تکراری مواجهید. برای شما به عنوان بازی کننده بسیار اتفاق می افتد گاهی نصف نقشه را صرفاً برای گزارش دادن به یک کاراکتر دیگر طی کنید که او هم نامردی نمی­ کند و بلافاصله برای مأموریتی دیگر شما را به همان جای اولتان برمی گرداند.

تا جایی که ممکن است به تدریج احساس کنید در حال بازی در نقش یک پادوی پیغام رسان هستید که لباس تفنگداران نیروی دریایی آمریکا را پوشیده است. شخصیت ها و اغلب اتفاقات بازی کاملاً با داستان فیلم فرق دارند. گرچه اکثر مواقع شباهت های آشکاری مشاهده می شود. در هر صورت این مورد را باید به حساب یکی از محسنات بازی گذاشت که سازندگان سعی نکرده اند داستان فیلم را مجدداً روایت کنند یا اصلاً خط داستانی را از بازی حذف کنند. بلکه بازی James Camerons Avatar The Game خود از خط روایی مجزایی برخوردار است که ارزش دنبال کردن را دارد.

بی شک گرانبارترین جنبه بازی آواتار را باید طراحی گرافیکی آن دانست که الحق سازندگان در این زمینه هیچ کوتاهی ای نکرده اند. پیرنگ گرافیک بازی را می توان ترکیبی از بازی های کرایسیس و فارکرای۲ دانست. در طول بازی، گیمری که مثل ما قبلاً از تماشای فیلم لذت برده است، می تواند بار دیگر از مشاهده و گشت و گذار در جنگل های پوشیده زیبا با گیاهان آدمخوار، حیوانات عجیب، جزیره های معلق، دره های عمیق و درخت های غول پیکر حسابی لذت ببرد. گرچه باز هم بدسلیقگی طراحان بازی در برخی مراحل، گیمر را مجبور می کند بیش از اینکه به سیاحت جنگل های زیبا بپردازد، مدت زیادی را در زیر نقشه ها سپری کند.

info

Set in 2152, two years before the events of the film, Avatar: The Game starts out with a new signals specialist, named Able Ryder, arriving at Pandora, assigned to an area called Blue Lagoon, a large piece of jungle, fenced in to make sure no larger predators get inside. Their first mission is to save five marines from Viperwolves, with their CO, Kendra Midori, suggesting they use a turret to help fend off the wolves. After saving the marines, Ryder must go help another Sig Spec, Dalton, who is afraid of the Viperwolves and trapped outside the fence.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Win Xp 32

Processor: Intel Pentium 4 3.40GHz / AMD Athlon 64 3800+

Graphics: AMD Radeon HD 3650 or NVIDIA GeForce 8300

System Memory: 1 GB RAM

Storage: 4 GB Hard drive space

DirectX 9 Compatible Graphics Card

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل Patch v1.01 موجود در پوشه Crack را نصب کرده.

5) وارد پوشه ای که بازی را نصب کردید شده و روی ایکون بازی کلیک کرده. حالا باید بازی را فعال کنید. که برای این کار روی گزینه دوم کلیک کرده و کد مربوط به Hradware Id را کپی کرده و در فایل Keygen موجود در پوشه Crack وارد کنید تا کد اکتیو مربوط به سیستم شما را بدهد. این کد را کپی و در کادر مربوطه وارد کنید تا بازی برای شما فعال شود.

6) از اجرای بازی لذت ببرید.(تست شده بر روی ویندوز 10)

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

دانلود بازی James Camerons Avatar The Game-RELOADED :

دانلود پارت 1 با لینک مستقیم

دانلود پارت 2 با لینک مستقیم