دانلود DeskSoft EarthView 5.17.5 + Maps – نرم افزار نمایش کره زمین

4/5 - (4 امتیاز)

دانلود DeskSoft EarthView نرم افزاری جالب و کاربردی به عنوان اسکرین سیور و والپیپر متحرک دسکتاپ و در کنار آن نمایش ساعت نقاط مختلف کره زمین می باشد. که در بیست و چهار ساعت شبانه روز نسبت به نمایش کره زمین در نما های مختلف و متناسب با ساعت منطقه محلی کاربر زمین در حالت روز و شب اقدام می نماید. نرم افزار نمایش کره زمین با DeskSoft EarthView با کیفیت بالای نمایش و پشتیبانی از رزولوشن های بالا حتی ۲۵۶۰×۱۶۰۰ به راحتی و با کیفیت بالا صفحه دسکتاپ و اسکرین سیور کاربر را زیبا خواهد ساخت. نمایش نقشه جهان ، مناطق شهری،چراغ های روشن شهر ها،اثرات جوی، ابر ها و نمایش زمان محلی و امکانات بیشتر در زمره توانایی های این نرم افزار محسوب میگردد.

نرم افزار DeskSoft EarthView تغییرات فصلی و پوشش گیاهی،پوشش برف و یخ اقیانوس ها نیز در این نرم افزار پشتیبانی شده است. این نرم افزار بسیار انعطاف پذیر بوده و قابلیت سفارشی سازی را به طول کامل دارا می باشد. بیش از ۱۰۰ هزار شهر کشور های مختلف جهان در این نرم افزار پشتیبانی شده است و با توجه به امکانات موجود و پشتیبانی از طیف وسیعی از امکانات ظاهری می تواند همیشه اسکرین سیور و والپیپر زیبایی را برای کاربران به ارمغان آورد.

دانلود-EarthView

info

EarthView is a dynamic desktop wallpaper and screen saver, which displays beautiful views of the earth with daylight and night shadows. It produces colorful, high quality, high resolution images for every screen resolution – even beyond 1600×1200! The program supports map and globe views, urban areas, city lights, atmospheric effects, clouds, local time display and much more. EarthView supports different maps that show our planet earth in different ways, like photographic or artistic. Many options allow total customization of all view parameters. EarthView has won many awards for its absolutely breathtaking images.

سیستم مورد نیاز

Supported operating systems (32 and 64 bit):
Windows XP
Windows Vista
Windows 7
Windows 8
Windows 10
Windows Home Server
Windows Server 2003
Windows Server 2008
Windows Server 2012

راهنمای نصب

پس از اتمام نصب از اجرای نرم افزار خودداری کنید. فایل Patch را در محل نصب نرم افزار کپی کنید و اجرا کنید و بر روی Patch کلیک کرده تا نرم افزار فعال سازی شود. سپس نرم افزار را اجرا نمایید.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

دانلود پک کامل به همراه نقشه ها با حجم 18 مگابایت

دانلود پک کامل نقشه ها با حجم 48 مگابایت