دانلود نرم افزار نقاشی دیجیتال Corel Painter 2021 v21.0.0.211

5/5 - (5 امتیاز)

نرم افزار کورل پینتر (به انگلیسی: Corel Painter) ابزاری عالی و بسیار مشهور در زمینه نقاشی دیجیتال می باشد. هنر کمپانی Corel آماده سازی نرم افزار های گرافیکی بوده است. نرم افزار هایی فوق العاده کاربردی که کابران را به تحسین این محصولات وامی دارد . شاید بتوان با اطمینان اعلام کرد که بزرگترین شرکت در ساخت نرم افزار های طراحی و نقاشی Corel است. چندین نرم افزار که هرکدام خصوصیات مختص به خود را دارند می توانند سلیقه کابران را به نقاشی های زنده تبدیل کنند. یکی از محصولات بسیار معروف شرکت Corel به نام Corel Painter قدرتمندترین نرم افزار ایجاد نقاشی های طبیعی و تصاویر گرافیکی دنیا است.نرم افزاری بسیار کامل و غنی از امکانات فوق العاده که به نوعی قلم نقاش برای نقاشی به شمار می رود. در یک کلام باید این طور بیان کرد که طرحی که کاربر بخواهد به سادگی می تواند با Corel Painter انجام دهد.

دانلود-کورل-پینتر-Corel-Painter-2021

نرم افزار Corel Painter توسط تکنولوژی RealBristle میتواند به کاربر کمک تا نقاشی هایی بسیار طبیعی و رئال را خلق کند. با وجود هزاران براش و قلمو و رنگ و بافت کاغذ کاربر قابلیت های زیادی را برای نقاشی دیجیتال در اختیار خواهد داشت. شبیه سازی های جدید و ابزار عکس و نقاشی از امکانات جدید نرم افزار محسوب خواهد شد. توسط این نرم افزار مهم نخواهد بود قصد خلق نمودن چه نوع نقاشی را خواهید داشت چرا که تمامی امکانات در راستای خلق اثر هنری شما خواهد بود.

سازگاری بسیار بالا با فتوشاپ و دستگاه های لمسی نیز از قابلیت های مهم نرم افزار محسوب خواهد شد. ساخت نقاشی با استفاده از عکس،ساخت و نقاشی کردن به سبک نقاشی های سنتی، ساخت نقاشی و طراحی به سبک Illustrations،خلق نقاشی های کانسپت و مفهومی،خلق طرح هایی مانند طرح خودرو و… و همچنین نقاشی برای افراد تازه از قابلیت های اصلی نرم افزار محسوب می شود. کنترل حرفه ای براش ها و قابلیت جستجو در براش های نرم افزار به کاربر در کار سریع نرم افزار کمک می نماید. نرم افزار دارای بهینه ساز درونی بوده تا مقدار استفاده از منابع سیستمی را کاهش دهد،بنابراین این نرم افزار حداقل استفاده از منابع سیستمی را دارد سرعت ویندوز را کاهش نخواهد داد.

info

Explore an impressive sensory selection of realistic Natural-Media® that perfectly emulates real life art materials and imaginative art materials that can’t be found in the real world. With Painter® 2016, you can experience the incomparable harmony of Audio Expression, smart photo cloning, killer composition tools, physics-inspired Particle brushes, and in-app learning—all in high DPI.

Revel in a symphony for the senses with Audio Expression brushes that react to sound. Experience luscious Natural-Media® brushstrokes, exhilarating splatters and paper rotation. Create even more brush variations by combining Particles with Real Watercolor, Liquid Ink and Impasto to achieve rapid end results that will impress any audience.

سیستم مورد نیاز

Windows 10 (64-Bit), Windows 8.1 (64-Bit), or Windows 7 (64-Bit) (with latest Service Pack)
Intel Pentium 4, AMD Athlon 64 or AMD Opteron
Intel Core 2 Duo or higher (Recommended)
2 GB RAM
4 GB RAM or higher (Recommended)
750 MB hard disk space for application files*
1024 x 768 screen resolution
1280 x 800 (Recommended)
Mouse or tablet
DVD drive (Required for box installation)
Microsoft Internet Explorer 11 or higher
* Additional space may be required for Microsoft .NET Framework 4.5

راهنمای نصب

آموزش نصب نسخه 2021:

1) ابتدا مطمئن شوید اتصال شما از اینترنت حتما قطع می باشد.

2) پیش از شروع نصب، حتما فایل block-hosts.cmd را اجرا کنید تا سرورهای آنلاین نرم افزار در سیستم شما بلاک شوند.

3) فایل ستاپ را اجرا کرده و اقدام به نصب کنید. هنگامی که از شما درخواست لایسنس شد، لطفا گزینه ی I don’t have a serial number during installation را انتخاب کرده و به نصب بپردازید.

4) پس از اتمام نصب، پنجره ای با نوار سیاه رنگ و تایتل Thank you for Choosing Corel باز می شود که از شما درخواست ایمیل داشته و می خواهد تا نرم افزار را رجیستر کند. این پنجره را کاملا ببندید و چیزی اجرا نکنید.

4) فایل “PainterCore64.dll” موجود در پوشه Crack را به آدرس ذیل منتقل کنید:

C: / Program Files / Corel / Painter 2021

 

5) فایل “PASMUTILITY.dll” موجود در پوشه Crack را به آدرس ذیل منتقل کنید:

C: / Program Files / Corel / PASMUtility / v1

 

6) چنان چه پس از اجرای مراحل بالا و در هنگام استفاده از نرم افزار، با پیغام “آزمایشی بودن” نسخه خود مواجه شدید، آن را نادیده بگیرید. نرم افزار کاملا کرک شده است و هیچ گاه نرم افزار شما غیرفعال نخواهد شد.

———————-

آموزش نصب نسخه 2020:

1) ابتدا مطمئن شوید اتصال شما از اینترنت حتما قطع می باشد.

2) پیش از شروع نصب، حتما فایل block-hosts.cmd را اجرا کنید تا سرورهای آنلاین نرم افزار در سیستم شما بلاک شوند.

3) فایل ستاپ را اجرا کرده و اقدام به نصب کنید. هنگامی که از شما درخواست لایسنس شد، لطفا گزینه ی I have a Serial Number را انتخاب کرده و با استفاده از لایسنس موجود در فایل SN.txt نرم افزار را نصب کنید.

4) پس از اتمام نصب، پنجره ای با نوار سیاه رنگ و تایتل Thank you for Choosing Corel باز می شود که از شما درخواست ایمیل داشته و می خواهد تا نرم افزار را رجیستر کند. این پنجره را حتما باید ببندید تا اکتیویتور (کرک) قابلیت نصب داشته باشد.

4) حال، به محیط فعال ساز برگردید و اجازه ی نصب Activator را بدهید. به آن اجازه دهید تا فایل های مورد نظر خود را Replace کند و به اصطلاح کرک را کپی کند. اگر همه ی کارها را درست و بادقت انجام دهید، فعال سازی شما بدون مشکل صورت خواهد گرفت.

5) پس از اتمام فعال سازی، می توانید نرم افزار را اجرا کنید.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com