دانلود نرم افزار پارتیشن بندی EaseUS Partition Master 14.5 Technician + WinPE

4/5 - (7 امتیاز)

نرم افزار EaseUS Partition Master ابزاری کاملا حرفه ای و همه فن حریف برای رفع مشکلات هارد دیسک شما و تمامی اعمال مورد نیاز آن می باشد. از پشتیبانی تمامی نسخه های ویندوز، حتی ویندوز سرور گرفته تا قابلیت هایی هم چون Extend Partition، فرمت، حذف، Wipe، تقسیم و ادغام پارتیشن ها، گرفتن کلون (کپی بدون هیچ کم و کسر)، انتقال سیستم عامل شما به SSD یا HDD بدون هیچ مشکل و تنها با یک کلیک، ابزار پارتیشن بندی Full-Range برای هارد دیسک، ریکاوری پارتیشن (نه اطلاعات، بلکه فقط پارتیشن از دست رفته) و … در این نرم افزار گنجانده شده است.

حتما برای شما پیش آمده که موقع نصب ویندوز با مشکل GPT یا MBR بودن هارد دیسک خود مواجه شوید یا اصلا نیاز به این کار داشته باشید، دانلود EaseUs Partition Master این کار را تنها با یک کلیک برای شما انجام می دهد و نیاز به هیچ کدنویسی ندارید. هم چنین می توانید رید-۵ های خود را تعمیر کنید، چینش ۴K برای هارد دیسک های SSD را انجام دهید و هارد خود را بهینه سازی و پاک سازی نمایید.

دانلود-EaseUS-Partition-Master

حتما پیش آمده که بعد از نصب ویندوز خواسته اید حجم درایو ها را کم یا زیاد نمائید. به دلایل مختلف که یکی از آن از بین رفتن اطلاعات می باشد این امر را امکان پذیر ندانسته اید و یا با این مشکل رو به رو بوده اید که می بایست ویندوز خود را از ابتدا دوباره نصب نمائید. اما بد نیست که بدانید نرم افزارهایی در دنیای رایانه ها وجود دارند که کاربر را قادر می سازند در همان محیط ویندوز خود به سادگی هرکاری که در مورد حجم درایو ها می خواهند انجام دهند. این نرم افزارها قابلیت هایی را در خود جای داده اند که آسان تر از آن که کاربر فکرش را کند فضای درایو ها را تنها باچند کلیک تغییر دهد. دانلود EASEUS Partition Master یکی از این نرم افزارها می باشد.

نرم افزار فوق العاده ساده که به راحتی هرکاربری می تواند با محیط کار این ابزار آشنا شده و با آن ارتباط برقرار کند. کاربران دیگر لازم نیست برای انجام کارهایی نظیرتغییر در حجم درایو ها، ساختن پارتیشن جدید، پاک نمودن پارتیشن ها و … ویندوز خود را از ابتدا بازگذاری نمایند. نکته ی جالب تر در مورد این نرم افزار این که ویندوز های ۲۰۰۰، XP و ویستا و تمامی نسخه های دیگر ویندوز و همچنین لینوکس در نرم افزار EASEUS Partition Master پشتیبانی خواهند شد. انواع هارد دیسک ها نظیر IDE, SATA, SCSI, USB removable disk هم در این ابزار قابلیت بارگذاری و اجرا دارند. کمترین میزان هارد دیسک پشتیبانی شده در این نرم افزار ۲ گیگابایت و بیشترین ۱ ترابایت نیز می باشد.

info

Free Edition:

EaseUS Partition Master Free Edition has been a go-to recommendation for a powerful yet easy-to-use disk management utility that just happens to be free. A familiar layout with disk map plus a full User Manual and lots of Help resources make for a great start. Partition Master Free can format, copy, resize, move, and manage disk partitions as proficiently as its premium competitors. It supports removable drives and hardware RAID, too.

Technician Edition:

EaseUS Partition Master Technician is an all-in-one partition manager software mainly designed for business, IT admin, technician, consultant and service provider to redistribute hard drive space with high efficiency and keep all PCs, laptops and servers running with perfect performance.

سیستم مورد نیاز

CPU: at least with X86 or compatible CPU with main frequency 500 MHz.
RAM: equal or larger than 512MB.
Disk space: Hard disk drive with 100 MB of available space.
A standard PC system with mouse, keyboard and color monitor.

راهنمای نصب

آموزش فعال سازی به روش Patch:

1) پس از اتمام نصب حتما مطمئن شوید آنتی ویروس شما غیرفعال است. نرم افزار را اجرا نکنید.

2) فایل Patch.exe را به محل نصب نرم افزار منتقل کنید. آدرس دیفالت بصورت زیر است:

C: / Program Files (x86) / EaseUS / EaseUS Partition Master 14.0

 

3) فایل Patch.exe را به صورت Run as Administrator اجرا کنید. از منو سمت چپ، نوع لایسنس خود را انتخاب کنید. لایسنس Technician توصیه می شود.

4) بر روی Patch کلیک کنید تا عملیات فعال سازی آغاز شود.

———–

آموزش فعال سازی به روش KeyGen:

1) پس از اتمام نصب حتما مطمئن شوید آنتی ویروس شما غیرفعال است، از اینترنت به طور کامل قطع هستید و هم چنین به هیچ وجه نرم افزار را اجرا نکنید.

2) با استفاده از KeyGen نرم افزار خود را رجیستر کنید. ابتدا باید License Code برای خود تولید کرده و به نرم افزار بدهید. سپس باتوجه به Machine Code داده شده توسط نرم افزار، مقدار صحیح Activation Code را برای فعال سازی در محیط نرم افزار کپی کنید.

3) پس از اتمام فعال سازی، تمامی فایل های اجرایی آن را در فایروال خود قرار دهید تا سریال نامبر شما غیرفعال نشود.

4) اینترنت خود را وصل کنید. نرم افزار را اجرا کنید.

———–

آموزش نصب و اجرای نسخه های PE Edition:

این نسخه ها نیازی به کرک ندارند و تحت بوت هستند. دو ابزار جهت بوت کردن فایل های ISO برای شما قرار داده شده است.

اگر می خواهید تحت فلش بوت کنید، لطفا از RUFUS استفاده کنید و اگر می خواهید تحت سی دی بوت کنید، لطفا از FreeISOBurner استفاده کنید. هر دو نرم افزار همراه فایل دانلودی برای شما قرار داده شده اند.

حال تنها کافیست سیستم خود را از فایل بوتیبلی که ایجاد کرده اید، بوت کنید و از این ابزار کاربردی استفاده کنید.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com