دانلود DeskSoft EarthTime 5.17.5 – نرم افزار ساعت محلی نقاط مختلف جهان

اولین رای باشید!

دانلود DeskSoft EarthTime نرم افزاری جالب و کاربردی برای مشاهده ساعت و تاریخ نقاط مختلف جهت به همراه قابلیت تنظیم زنگ هشدار می باشد. این نرم افزار کاربردی با دارا بودن بیش از صد هزار شهر می تواند کاربر را در مشاهده زمان دقیق و تاریخ شهر های مختلف جهان کمک کند. هم چنین این قابلیت را دارد تا زمان و ساعت نقطه ای دلخواه را به کاربر نمایش دهد. محیط کاربری این نرم افزار به صورت نقشه کامل کره زمین است که با افکت روز و شب تزئین شده است و کاملاً مشخص است که در کدام نقاط از کره زمین شب و در کدام نقاط روز است هم چنین نرم افزار می تواند با متصل شدن به سرور های هوا شناسی ابر های موجود در جو کره زمین را نیز در نقشه اعمال کند. کاربر می تواند ساعت و تاریخ تعدادی شهر را در صفحه اصلی نرم افزار بگنجاند.

قابلیت کاربردی دیگر نرم افزار DeskSoft EarthTime امکان تنظیم زنگ هشدار بر اساس ساعت نقاط مختلف جهان است. برای مثال می توانید تنظیم کنید در ساعت ۳ بعد از ظهر به وقت محلی شهر لندن ، نرم افزار به شما هشدار دهد. زنگ هشدار ها می توانند به صورت روزانه و هفتگی و ماهانه تنظیم شوند. به طور کل این نرم افزار کامل در زمینه مشاهده ساعت های نقاط مختلف کره زمین در اختیار شماست.

دانلود-DeskSoft-EarthTime

info

EarthTime displays the local time and date of any place in the world. It has a built-in database of thousands of cities worldwide but users can add any number of custom locations. EarthTime shows a map of the earth with daylight and night shadows and optionally a cloud layer with current satellite cloud data. Alarms can be set on the local time of any city in the world. Many options allow flexible customization.

سیستم مورد نیاز

Supported operating systems (32 and 64 bit):
Windows XP
Windows Vista
Windows 7
Windows 8
Windows 10
Windows Home Server
Windows Server 2003
Windows Server 2008
Windows Server 2012

راهنمای نصب

1) پس از اتمام نصب از اجرای نرم افزار خودداری کنید.

2) فایل موجود در پوشه Patch را در محل نصب نرم افزار کرده و آنرا اجرا کرده و از منوی باز شونده نرم افزار EarthTime را انتخاب کنید سپس patch را زده و فایل اجرایی نرم افزار را انتخاب کنید. سپس “Save the keyfile”  را بزنید و فایل “license.dlc” را در محل نصب نرم افزار خود ذخیره سازی کنید.

3) نرم افزار را اجرا کنید.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

دانلود با حجم 4 مگابایت