دانلود Weather Watcher Live 7.2.158 – نرم افزار هواشناسی

اولین رای باشید!

دانلود Weather Watcher Live نرم افزاری عالی جهت بررسی هوا شناسی است که با متصل شدن به نزدیک سرور هوا شناسی منطقه جغرافیای کاربر، اطلاعات کاملی از آب و هوا و اقلیم آن منطقه ارائه خواهد داد. دسترسی سریع به شرایط آب و هوایی محلی خود، پیش بینی ساعات روز، پیش بینی روزانه، هشدار شدید، و نقشه ها بر روی هر کامپیوتری امکان پذیر خواهد بود. دیگر نیازی نخواهید داشت که منتظر اخبار هوا شناسی بمانید و روزنامه ها را مطالعه کنید ، بسیار ساده نرم افزار را اجرا خواهید کرد و اطلاعات روزانه و روزهای آینده را بررسی خواهید کرد.

با متصل شدن به سرورهای هواشناسی بالا ترین و پایین ترین دمای آن روز را خواهید داشت و این دما ذخیره شده تا بتوانید در هفته های آینده آب و هوا را آنالیز کنید. اگر به جزئیات بیشتری احتیاج دارید ، مثلا دمای ساعات مختلف یک روز ، باز هم این امکان فراهم شده است و می توانید ساعات یک روز را نیز هواشناسی کنید! با وجود نقشه های Radar Map نیز می توانید باران و برف و طوفان ها را نیز قبل از نزدیک شدن به محل زندگیتان مشاهده کنید. همچنین با دانلود Weather Watcher Live می توانید باد ها را نیز بررسی کنید و جهت آنها را مشاهده کرده و اطلاعات بدست آورید.

دانلود-Weather-Watcher-Live

info

The new version of Weather Watcher Live – a unique design, which is a portable Windows-meteorological station, operating in real time. The program performs the basic meteofunktsii, such as the weather forecast for the nearest hour, week, month. There is also a siren to warn you about coming weather changes …

سیستم مورد نیاز

OS : Windows Vista, Windows 7, Windows 8,Windows  10

راهنمای نصب

پس از اتمام نصب، فایل اجرایی weather.watcher.live.7.x-patch.exe را در محل نصب نرم افزار کپی کرده و به صورت Run as Administrator اجرا کنید. بر روی گزینه Patch کلیک کنید تا نرم افزار فعال سازی شود. نرم افزار را اجرا کنید.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

دانلود با حجم 6 مگابایت

دانلود نسخه قابل حمل (پرتابل) با حجم 18 مگابایت