بازی هیجان انگیز پرونده قضایای اسرار آمیز – Mystery Case Files: Prime Suspects

3/5 - (2 امتیاز)

این بازی شما را به شهر پایتخت, جایی که بزرگترین الماس دنیا امید و  آرزوی خانوم ملکه, از نظرها ناپدید شده است میکشاند. شما انتخاب شده اید تا  به بازرسی, تجزیه و تحلیل و یافتن جایگاه ۲۰ فرد مورد سوء ظن در زمان وقوع  جرم بپردازید, پیدا کردن این سنگ قیمتی ۸۰۰ قیراطی و دست یافتن به مجرمین,  فقط بستگی به چگونگی پشت سر گذاشتن مراحل این بازی توسط شما دارد.
ماهیت این بازی شباهت زیادی به دیگر بازیهای طرح شده در زمینه اشیاء گم  شده و سبک “بگرد و پیدا کن” بنا شده است که در کل دارای ۲۹ مرحله بوده و در  هر مرحله از بازی یک شخص مظنون به شما معرفی میشود و لیستی از اشیاء گم  شده در اختیار شما قرار میگیرد که و شما در اتاقی خواهید بود که با پیدا  کردن اقلام مذکور در لیست سر نخهایی را در واقع برای پیدا کردن مظنون به  دست خواهید آورد. و به همین ترتیب, این قضیه های اسرار آمیز در حین تغییر  مراحل اجرای بازی شما را بهمراه فعالیت هیجان انگیز پلیسی به چندین مکان  مختلف در سطح پایتخت میکشاند.

 

 

هنگامیکه اشیاء مطلوب برای یک متهم جمع آوری شد, زمان دسترسی به  کامپیوتر جنایی میباشد که در واقع تعدادی بازی کوتاه و زیبا که یکی از  ویژگیهای مجذوب کننده این بازی محسوب می شوند بر سر راه شما قرار خواهند  گرفت. این بازیها بسیار ساده و جالب هستند که از انواع بازی با کلمات, بازی  ذهنی و یا پازل عکس تشکیل شده اند که به مخفیگاه مظنون تحت تعقیب شما  اشاره میکنند و یا حتی ممکن است دلیلی برای اثبات بی گناهی وی باشد که  آشکار شده است.
یکی از مجذوب کننده ترین قسمت های این قضایا وقتیست که شما با خود  میگویید, چرا پیدا کردن اشیاء گم شده اینقدر باید اهتمام شما را بر انگیزد و  به نوعی حس کنجکاوی و اعتیاد و انگیزه برای تمام کردن همان کار را چند  باره در شما برانگیزد؟ طراحان این بازی در درجه اول اشیاء را بعضی اوقات در  مناطق دور از انتظار شما که شاید دست نیافتنی به نظر آید پنهان کرده اند,  ولی در عین ناامیدی در هنگام مشکل شدن مراحل, اقلامی آشنا به چشم شما خواهد  خورد که در لیستهای قبلی وجود داشته اند و شما حداقل برای پیدا کردن آنها  وقت نخواهید گذاشت؛ بطور مثال ممکن است شما خط کشی را بعنوان سر نخ در یک  صحنه بیابید و در صحنه های بعدی مربوط به دیگر مظنونین ممکن است دوباره  نیاز به یافتن آن داشته باشید که درواقع وجود یک یا چند قلم از اشیاء در  صحنه های مختلف کمک بزرگی به شما برای پایان دادن به مراحل دشوار خواهد  بود.
لازم به یادآوریست که بازیهای کوتاه و کوچک در میان مراحل بعنوان زنگ  تفریح کمک شایانی به خستگی و زدگی شما از تکرار مراحل مشابه که هر مرحله  دشوارتر میشوند خواهد کرد, البته بسیاری از کسانی که این بازی را امتحان  کرده اند آنها را به منزله دقایق تنفس در بین اجرای بازرسیهای دشوار در  اتاقهای مختلف مینامند. در صورتیکه این ویژگی در بازیهای مشابه مشاهده  نمیشود و در آنها بازی بطور یکپارچه و یکنواخت به پیش میرود که اگر تعداد  مراحل دشوار و طولانی و بسیار باشد به تدریج خستگی را به شما منتقل میکنند.  این بازیهای میان مراحل نه تنها به شما اجازه خستگی مفرط را نمیدهدو بلکه  ذهن شما را برای اجرای مراحل بعدی که دشوارتر خواهد شد آرامش بخشیده و  آمادگی لازم را ایجاد میکند و در کل باعث تمرکز بیشتر شما میشود.
ترفند ماهرانه دیگری در این بازی بکار گرفته شده است, بطوریکه شما در  بعضی از مراحل با اتاقهای تاریکی با در قفل شده مواجه میشوید که شما قبل از  شروع کار خود در آن اتاق و جمع آوری سر نخ نیاز به یافتن کلیدی برای آن در  و یا چراغی برای مبارزه با تاریکی در آن اتاق و دیگر وسائل مورد نیاز برای  بازرسی خواهید داشت, که این نیز خود تنوعی جالب در طرح این بازی به حساب  می آید.
دیگر ویژگی مورد توجه در این بازی اتفاقی بودن شرایط در بازی است  بطوریکه وقتی شما بازی را تا مرحله آخر بازی کنید, با بازی مجدد از مرحله  یک با یک بازی تکراری مواجه نخواهید شد, بلکه دزدان و مظنونین و حتی اشیاء و  مکانها جا به جا شده و تغییر خواهند یافت. این قابلیت به شما این امکان را  میدهد که با هر بار بازی کردن احساس کنید که بازی جدیدی را شروع کرده اید و  احساس خستگی و تکرار به شما دست ندهد و هر بار با وجود تکرار مراحل,شرایط و  قضیه های جدیدی را تجربه کنید.
البته ویژگی بارز در هر بازی رایانه ای که پاداشها و شخصیتها و  سورپریزها و … آن بعنوان جذابیت جانبی بازی است را نباید فراموش کرد, که  اینجا نیز در بازیهای کوتاه میان مرحله ای گنجاده شده است.

 

سیستم مورد نیاز جهت نصب و اجرا:
سیستم عامل : ویندوز ۲۰۰۰/XP/Vista
پردازنده: قدرت حداقل ۶۰۰ مگا هرتز یا بالاتر
حافظه: ۱۲۸ مگابایت یا بیشتر
کارت گرافیک : DirectX: 6.0
فضای خالی: ۵۴ مگا بایت

 

پسورد فایل: www.downloadha.com

لینک دانلود – 18 مگابایت | لینک کمکی

 

رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود