تبدیل با کیفیت و حرفه ای فایل های مالتی مدیا با Media Convert Master 10.0.1.2010

اولین رای باشید!

شاید بین این همه نرم افزار مبدل صوتی و تصویری انتخاب یک نرم افزار قدرتمند و حرفه ای از بین آنها برایتان مشکل باشد . اما در میان این همه نرم افزار حتما چندتایی با بقیه فرق دارند و کارشناسان آنها را بهتر و حرفه ای تر می دانند . یکی از این نرم افزارها که همیشه توسط نشریات چه داخلی و خارجی جز بهترین ها شناخته می شود ، محصول شرکت Jam Video Software Solution می باشد . سایت دانلودها در این مطلب قصد معرفی جدیدترین ورژن نرم افزار قدرتمند مبدل این شرکت را دارد .
این نرم افزار نامی ندارد جز Media Convert Master . از اسم آن هم بر می آید قدرتمند باشد ! که این طور هم است . شاید گسترده ترین پهنا را در پشتیبانی از فرمت های صوتی و تصویری همین نرم افزار داشته باشد . نرم افزاری سریع و قدرتمند و در عین حال سبک برای تبدیل انواع فرمت های صوتی و تصویری . این نرم افزار از فرمت های گوشی های موبایل و همچنین دستگاه های مالتی مدیا قابل حمل مانند iPod نیز پشتیبانی می کند . با دانلود این نرم افزار دیگر خیال خود را از نظر تبدیل فرمت های صوتی و تصویری راحت کنید !

 

 

قابلیت های کلیدی نرم افزار Media Convert Master 10.0.1.2010:
– پشتیبانی از همه فرمت های صوتی و تصویری !
– سرعت بالا در عین کیفیت بی نظیر تبدیلها
– پشتیبانی از دستگاه های مالتی مدیا مانند Apple iPod, Apple iPhone, Apple TV, Google Android, Mobile MP4, Sony PS3, Sony PSP, Sony WalkMan, HD Video
– تبدیل همزمان چند فرمت با یکدیگر
– سازگاری با ویندوزهای XP / 2003 / Vista / 7
– برخی از فرمت های پشتیبانی شده : AVI, MP4, 3GP, MPEG, MOV, WMV, RM, SWF, AAC, AC3, MP2, MP3, AMR, WAV, VOB و ASF
– پشتیبانی از قابلیت های HD
– تنظیمات مختلف برای ویدیوها
– و…

 

پسورد فایل: www.downloadha.com

لینک دانلود – 51.7 مگابایت | لینک کمکی

 

رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود