سررسید دیجیتالی همه کاره – BrigSoft Alarm Master PLUS v5.04

اولین رای باشید!

هر کدام از ما به دلیل مشغله هایی که داریم ممکن است بسیاری از اتفاقات مهم زندگی خود را فراموش کنیم به همین دلیل اکثرا سر رسیدی تهیه و قرار های مهم زندگی خود را در آن یاد داشت می کنیم تا آن ها را از یاد نبریم , ولی یک سر رسید تا چه حد می تواند نیاز های یک فرد را بر طرف کند؟ در واقع سر رسید ها محدود بوده زیرا پس از یک سال دیگر نمی توان از آن ها استفاده کرد و باید در فکر سر رسید جدیدی بود و یا نوشتن تمام قرار های مهم یک فرد در طول سال در آن مشکل بوده و …
پس بهترین راه استفاده از نرم افزاری است که کار یک سر رسید را انجام دهد ولی مانند خود سر رسید دارای محدودیت نباشد.  Brigsoft Alarm Master نرم افزاری است که می تواند تمام قرار ها و رویداد های مهم زندگی شما را در خود ذخیره کند و در تاریخ و زمانی که مشخص می کنید به شما یادآور شود. در واقع شما با وارد کردن قرار های مهم زندگی خود مانند روز تولد ، سالگرد ازدواج ، قرار های کاری و … در این نرم افزار می توانید برای همیشه نگرانی از بابت فراموش کردن آن ها نداشته باشید.

 

 

قابلیتهای کلیدی نرم افزار :
– تنظیم زمان هشدار
– نوشتن متن که در هنگام اعلام هشدار ظاهر شود
– فعال و یاغیر فعال کردن زنگ هشدار
– فعال کردن زنگ هشدار بعد از موعد مقرر
– تنظیم هشدار در فواصل زمانی مختلف
– تکرار هشدار در تاریخ و زمان های مختلف (یکبار ، هر روز با تنظیم تاریخ ، هر هفته با تنظیم تاریخ ، هر ماه با تنظیم تاریخ و هر سال)
– تغییر نوع زنگ هشدار به دلخواه با دو فرمتMP3 و WAV
– تغییر نوع پخش کننده، پلیر خود نرم افزار و یا پلیر سیستم
– تکرار زنگ با پلیر انتخاب شده
– اجرای برنامه خاص در هنگام اعلام هشدار
– خاموش شدن سیستم پس از اعلام هشدار

 

پسورد فایل: www.downloadha.com

لینک دانلود – 1.7 مگابایت | لینک کمکی

 

رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود