پردازش حرفه ای تصاویر با LightZone 3.8.9479

اولین رای باشید!

LightZone نرم افزاری قدرتمند در زمینه پردازش تصویر است که رویکرد ویژوال منحصر بفردی به شما ارائه می نماید که برروی آنچه خواسته شما از پردازش تصویرهای خود است ، تاکید دارد. این نرم افزار به شما اجازه می دهد تا در سطح بالاتری کار نمایید و برروی خلاقیت به جای درگیری با چیزهایی مانند پیکسل ها، خم ها، و Histogram ها تاکید ویژه می نماید. رویکرد فوتوگرافیکی این نرم افزار به شما امکان می دهد تا در زمینه ویرایش تصویر تنها در مدت چند ساعت یک متخصص زبردست شوید. با LightZone می توانید از ابتکار خود به عوان یک عکاس به جای صرف کردن سالها وقت در مطالعه کتابها و آموزش استفاده نمایید. این نرم افزار برنامه کاربردی کلاسیک همه منظوره ای است که مرورگر تصویر مخصوص به خود را داشته و دارای دسته ای مبدل ها که به شما اجازه می دهند تا از یک برنامه کاربردی برای تمامی محیط کاری خود استفاده نمایید، می باشد. مرورگر تصویر نرم افزار به شما اجازه می دهد تا به سادگی درمیان پوشه های مختلف در کامپیوتر خود به جستجو بپردازید. برای یک پوشه داده شده، نمای اصلی به شما تصاویری بندانگشتی از تمامی عکس های موجود در آن پوشه نمایش می دهد. همچنین می توانید تمامی متا دیتا برای تصویر انتخاب شده را مشاهده نمایید.

 

 

ارتباط اجزا :

LightZone نتها ویرایشگر تصویری است که تمامی عملکردهای آن بصورت هوشمند عمل می نمایند. نیازی به افزایش هیستوگرام های سردرگم کننده و کارهای حدسی نمی باشد، یک اسلایدر تنها در نرم افزار وجود دارد که می تواند هر کدام از۱۶ مقدار نمایشی در یک تصویر را به سادگی تنظیم نماید، چه بصورت انفرادی و چه بصورت گروهی یا انتخابی .

هوشمندی به کار رفته در نرم افزار :

با استفاده از این نرم افزار قادر خواهیدبود تا بصورت کاملا ایمن تغییر در ظاهر را بدون تغییر دررنگ و  برعکس تجربه نمایید. می توانید تصاویر با برد پویای بالا بدون نیاز به استفاده از نمایه های مختلف ایجاد نمایید. تمامی عملیان ها در برد پویای ۱۶ بیتی برای بیشترین میزان انعطاف پذیری در ویرایش تصویر انجام می شوند.

تعداد لایه های بدون محدودیت :

این نرم افزار دارای یک ابزار پشته ای بدون محدودیت می باشد که به شما اجازه میدهد تا ویراست های بودن محدودیت برای عکس داشته باشید که بصورت سلسله ای مشخص می نماید این ویراست ها با چه ترتیبی اجرا شده اند.دستورات ویرایش بصورت لایه های عملیاتی غیر مخرب به جای لایه های پیکسلی ذخیره می شوند. عملکردهای ویرایش انفردای نیز می تواندد به صورتهای متفاوت مرتب شده و یا فعال و غیر فعال شوند.

انتخاب و ماسک گذاری قدرتمند:

در حالی که بسیاری از تنظیمات دقیق می توانند با استفاده از ابزارها بدون انتخاب، بدلیل فناوری آنالیز پیشرفته تصویر LightZone انجام شوند، گاهی اوقات نیز یک ناحیحه خاص نیاز مند توجه و تمرکز بیشتر می باشد.

بعضی از قابلیتهای کلیدی نرم افزار LightZone 3.8.9479 :

الگوهای فوری :
برد پویای بالا
برد پویای بالای غروب
نتظیم رنگ سیاه و سفید
فیلتر آبی و سیاه و سفید
کنتراست و پاپ
ظاهر مادون قرمز
ظاهر لومو
تنظیم پالادیم
Sepia
Wow
سافت Wow
صفحه نرم Wow
باز کننده سایه ها
مادون قرمز بیگانه
ایجاد الگو
الگوهای ورود و خروج

ابزارهای هوشمند‌:
ابزار روشن نمودن مجدد
سیاه سفید نمودن رنگ شده
رنگ فام / اشباع
کاهش نویز
اصلاح زنده تنظیمات RAW
انتخاب و ماسک گذاری
تنظیم رنگ سفید
نقشه کشنده ناحیه
تیز نمودن لبه ها
تار نمودن
تنظیم رنگ
شبیه سازی و مهر گذاری
برداشتن قرمزی چشم

جریان کاری قدرتمند :
ابزار پشته ای ویرایش افزوده شده برای فرمت JPEG
قابلیت انتخاب History ویرایش
ویرایشگر متادیتا و ارجحیت
الگوهای بالابردن و اعمال کردن دسته ای
پشته نمودن وبراشتن از پشته تصویر
انتخاب هوشمند
فرستادن و برتری دادن
کمک و مشاوره
تبدیل
قابلیت کشیدن ورها کردن
مرورگر تصویر
پردازش دسته ای
پشتیباین از فرمت RAW دوربین های جدید
درجه بندی و مرتب نمودن
قابلیت چاپ و تغییر اندازه خودکار
ویاریش قابل انتخاب RAW
سازگاری با Lightroom
سازگاری با iPhoto
سازگاری با Aperture

 

پسورد فایل: www.downloadha.com

لینک دانلود – 24.2 مگابایت | لینک کمکی

 

رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود