رایت انواع دیسک های DVD/CD با FinalBurner 2.16.0.177

اولین رای باشید!

FinalBurner نرم افزاری است قدرتمند که توسط آن می توان به رایت و تکثیر انواع دیسک های audio / video /Data  پرداخت. این نرم افزار در مقایسه با نرم افزارهای مشابه ، تا به حال بسیار عالی عمل کرده به طوری که با هر کامپیوتر و با هر شرایطی سازگار بوده و همینطور هر شخص می تواند به راحتی و بدون داشتن دانش قبلی با آن کار کند. این نرم افزار از آخرین تکنولوژی های روز دنیا نظیر دیسک های Blu – Ray و دیسک های HD – DVD پشتیبانی می کندو قادر به رایت و تکثیر آنها می باشد. همچنین شما می توانید به رایت دیسک های صوتی Audio-Cd بپردازید. اگر نیاز به گرفتن پشتیبان از دیسک های خود دارید ، باز هم این نرم افزار جوابگوی شما خواهد بود. از قابلیت های دیگر این نرم افزار می توان به طراحی کاور جهت دیسک ها ،ساخت دی وی دی های ویدئویی از فایل های شما با فرمت های AVI, DivX, MPEG, WMV, ASF, FLV ، ساخت و رایت دیسک های صوتی و اطلاعاتی ، ریپ کردن دیسک های صوتی و… اشاره نمود.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار FinalBurner 2.16.0.177:
– رایت دیسک های اطلاعاتی با استانداردهای CD R/RW, DVD+R/RW, DVD-R/RW, DVD DL, HD-DVD, Blu-Ray
– طراحی اتوران جهت دیسک ها
– رایت دیسک های صوتی و پشتیبانی ازفرمتهای (*.wav; *.mp3; *.ogg; *.mid; *.wma; *.aac; *.mp4; *.m4a; *.xm; *.mod; *.s3m; *.it; *.mtm; *.mo3)
– رایت دیسک های DVD از فایل های ویدئویی شما (AVI, DIVX, XVID, MP4, MPG, WMV, ASF, MOV, FLV, etc. Capture from Web cam, TV tuner, DV)
– رایت ویدئو سی دی ها
– توانایی در رایت SuperVideoCD
– رایت WMVHD CD/DVD (720p,1080p)
– رایت دیسک های MP3 ار فایل های *.wav; *.ogg; *.mid; *.wma
– پشتبانی و رایت HD – DVD
– پشتبانی و رایت دیسک های Blu – Ray
– و…

 

پسورد فایل: www.downloadha.com

لینک دانلود – 9.8 مگابایت | لینک کمکی

 

رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود