نرم افزار پیشرفته و کامل قرآنی المبین نسخه آزمایشی ۳٫۲٫۵

اولین رای باشید!

نرم افزار آزمایشی المبین سومین محصول سایت قرآنی المبین می باشد که نسبت به نسخه های پیشین تغییرات چشمگیری داشته که علاوه بر ویژگی هایی مانند متن کامل قرآن مجید بهمراه ترجمه شیوا به قلم آیت الله مکارم شیرازی امکانات بی نظیری مانند امکان جستجوی در متون و فهرست، ویژگی های متمایزی نسبت به سایر نرم افزار های مشابه داشته که از آن جمله می توان به امکان اضافه نمودن کتاب و نیز امکان ساخت کتاب توسط کاربران و ارسال به سایت سازنده، اشاره نمود. پس اگر شما تابحال قصد داشته اید برای فرهنگ سازی و انتشار معارف اسلامی قدمی بردارید و برایتان مقدور نشده در این نسخه این امکان را برای همگان فراهم شده است .هرکس با کم ترین هزینه و وقت می تواند کتاب های مختلف مذهبی را بصورت دیتابیس قابل استفاده در برنامه المبین تبدیل نماید و بعد بصورت عمومی در دسترس همگان قرار دهد. و در یک کلام نرم افزاری جامع و در عین حال پویا می باشد. نرم افزار قرآنی المبین یکی از کاملترین برنامه های قرآنی است که به صورت رایگان در اختیار همه قرار گرفته است. در این برنامه کل متن قرآن به همراه ترجمه آن را خواهید داشت، همچنین می توانید به فهرست موضوعی قرآن دسترسی داشته باشید، کل نهج البلاغه به همراه ترجمه فارسی آن در نرم افزار گنجانده شده است ونیزمی توانید در متن عربی و فارسی قرآن و نهج البلاغه جستجو کنید. محیط برنامه خیلی خوب و بی نقص طراحی شده است و می توانید به راحتی با آن کار کنید. این محصول نسخه ۳٫۲٫۵ المبین می باشد که با تغییرات عمده نرم افزاری و گرافیکی بصورت آزمایشی عرضه شده است.

 

 

نسخه حاضر نسبت به نسخه ۳٫۱٫۵ تغییرات زیادی داشته که به شرح ذیل است :
– امکان حذف نمودن کتاب های نصب شده
– امکان اضافه نمودن ترجمه های مختلف قرآن
– امکان به روز رسانی و مشاهده آخرین کتابهای بارگذاری شده در سایت
– صحفه ای مجزا برای تفسیر(اگر کتاب تفسیری در برنامه نصب شود علاوه بر نمایش آن در کتابخانه در صفحه مخصوص تفسیر در ذیل هر آیه قرآن تفسیر مطابق آن نمایش داده خواهد شد)
– بهینه سازی جستجو (امکان تنظیم محیط جستجو-جستجوی چند کلمه ای-جستجوی مستقیم در متون اعراب دار) 

 

قابلیت هایی که در نسخه پیشین بوده و در این نسخه هم موجود است عبارتند از :
– قابلیت اضافه نمودن کتاب و ترجمه قرآن به نرم افزار
– فهرست موضوعی آیات قرآن کریم
– قابلیت ساخت کتاب و عرضه آن به دیگر کاربران

 

  توضیحات: افزونه های نسخه پیشین در این نسخه غیر قابل استفاده است ، لذا برای استفاده باید آنها را مجددا دانلود نمایید، همچنین در این نسخه شما می توانید مستقیماً از طریق خود نرم افزار کتابهای جدید را مشاهده و دانلود نمایید..

پسورد فایل : www.downloadha.com

لینک دانلود – 2.8 مگابایت | لینک کمکی

 

رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود