دانلود بازی Alpha Protocol برای کامپیوتر – نسخه فشرده FitGirl

داستان بازی Alpha Protocol از جایی شروع می شود که یک هواپیمای مسافربری به وسیله ی سلاحی فوق پیشرفته منسوب به ایالات متحده هدف قرار می گیرد و تنش شدیدی بین ایالات متحده و سایر کشورها ایجاد می شود. ایالات متحده تیمی را مسئول بررسی این موضوع می کند که Thorton یکی از اعضای این تیم است و کار خود را از خاورمیانه آغاز می کند. بعد از منحرف شدن مأموریتی مهم، Thorton به وسیله ی مافوقانش مورد خیانت قرار می گیرد و دولت ایالات متحده او را تحت تعقیب قرار می دهد.

در پاسخ به این مسئله،Thorton علیرغم اینکه Alpha Protocol برای مأموران ارشدتر در نظر گرفته شده است از این پروتکل استفاده می کند و برای کشف توطئه، فعالیت سری و پنهانی خود را آغاز می کند. بازی Alpha Protocol نوآوری جالبی در گیم پلی خود به کار برده و با نهادن قدرت انتخاب و تصمیم بر دوش بازیکن بازی را از یکنواختی بیرون می اورد . بازی خطی نیست و هر تصمیم و انتخاب در شرایط خاص باعث تغییر کردن مسیر و راه بازی می شود به همین علت سازندگان توصیه می کنند بازی را بیش از یک بار تمام کنید و با صحنه های دیگر از دست رفته اشنا شوید.

Alpha Protocol v1.1 PC-DINOByTES (GOG) | FitGirl Repack

دانلود-بازی-Alpha-Protocol

دانلود بازی Anno 2070 – Complete Edition برای کامپیوتر

در بازی Anno 2070، در سال ۲۰۷۰ میلادی زندگی بشر دگرگون شده است. آنچه را که سال ها دانشمندان و طرفداران محیط زیست پیش بینی کرده و در خصوص آن هشدار داده بودند تحقق یافته است. زمین به علت تغییرات آب و هوایی، یخ های قطبی ذوب شده و بخش وسیعی از خشکی ها را آب فرا گرفته است. اما ظاهرا بشر سرسخت تر از آن است که به نظر می آید. علم و دانش و در پی آن فن آوری به خدمت گرفته شده تا دوره ایی جدید در حیات بر روی کره زمین را رقم بزند.

از همین رو هر تمدنی سعی می کند سهم بیشتری از خشکی ها را به دست آورد و جنگ به راه می افتد. در عین حال انسان سعی می کند که با شرایط سازگار شود و بتواند در آب نیز، نیازهای حیاتی خود را به دست آورد. نمای بازی Anno 2070، شهرهایی صنعتی و بسیار پیشرفته را به تصویر می کشد که بخش های زیادی از آن ها در سطح آب بنا شده است. هر تمدن می تواند چندین مرحله پیشرفت فناوری را شاهد باشد. از این رو ظاهر شهرها می تواند از یک شهر صنعتی آلوده تا یک شهر بسیار تمیز تغییر کند.

Anno 2070 Complete Edition PC-FitGirl Repack

دانلود-بازی-Anno-2070-Complete-Edition

دانلود بازی Warhammer 40000 Space Marine برای کامپیوتر

بازیبازانی که علاقه مند به سبک RTS هستند حتما با استدیوی بازی سازی Relic Entertainment آشنایی دارند. استدیویی که با ساخت سری Warhammer انقلابی در سبک RTS ایجاد کرد. نسخه های زیادی از سری Warhammer تا به حال عرضه شده است و همواره در هنگام عرضه جزء بهترین ها بوده اند.

در سال ۲۰۱۱ استدیوی Relic Entertainment پا را فراتز از حیطه ی کاری خود (سبک RTS ) گذاشت و بازی Warhammer 40000 Space Marine وارد دنیای اکشن سوم شخص شد. در بازی Warhammer 40000 Space Marine دیگر با یک بازی RTS رو به رو نخواهیم بود بلکه با یک اکشن سوم شخص سریع و زیبا دست و پنجه نرم خواهیم کرد. اکشن سوم شخصی که دیگر در آن کاور گیری معنایی ندارد و شما باید به قلب دشمن حمله کنید. حال ممکن است کشته شوید و یا زنده بمانید.

Warhammer 40000 Space Marine v1.0.1 PC-GOG

دانلود-بازی-Warhammer-40000-Space-Marine

دانلود بازی Sacred 2 Gold Edition v2.65.2 برای کامپیوتر – نسخه FitGirl

بدون شک سلطان بی چون چرای سبک Action RPG یکی از بزرگ ترین بازی های Blizzard یعنی Diablo و ادامه آن Diablo II و بسته الحاقی آن می باشد. بعد موفقیت های خیره کننده این بازی شرکت های دیگر به تقلید از Diablo بازی های مشابهی را ساخته اند که از مهمترین آنها می توان Titan quest و بازی Sacred را نام برد که توانسته اند موفقیت هایی را کسب کنند.

بازی Sacred در سال ۲۰۰۴ عرضه شد و به عنوان یکی از بهترین بازی هایی که به تقلید از Diablo ساخته شده اند، شناخته شد. بازی دوربینی ایزومتریک همانند دوربین دیابلو داشت و در زمان عرضه خود از گرافیک خوبی بهره می برد. سازندگان بازی تمامی تلاش خود را کرده بودند تا تمامی نکاتی را که باعث موفقیت دیابلو شده بود را رعایت کنند و با اضافه کردن یک سری المان های جدید، بازی جدید خود را به عنوان یک بازی خوب در این سبک معرفی کنند.

Sacred 2 Gold Edition v2.65.1 PC-DINOByTES (GOG)

Sacred 2 Gold Edition v2.65.2 Build 1837 + Elite Textures PC-FitGirl Repack

دانلود-بازی-Sacred-2-Gold-Edition

دانلود بازی مسابقه ای Drive Ahead 3.8.2 – اندروید

Drive Ahead بازی زیابب برگرفته از ماشین های لوکس و مسابقه ای می باشد که کاربران می توانند در دل مراحل زیبای بازی تجربه نمایند. شما می توانید با دانلود Drive Ahead دو حالت مختلفی از بازی را تجربه نمایید که می توان به دوئل و همچنین بازی تک نفره اشاره کرد. این بازی در واقع یک بازی مبارزه ای با ماشین های گلادیاتور می باشد که شما باید در آن با دوستان خودتان رقابت کرده و بتوانید با نبرد با ماشین های سنگین و ویژه امتیازات ویژه ای را کسب نمایید. انواع ماشین هایی که در این بازی قرار داده شده است نشان دهنده زیبایی این بازی می باشد. ماشین هایی نظیر کامیون های زباله و ماشین های مسابقه ای غول پیکر از جمله این ماشین ها می باشد. شما می توانید نقاط ضعف و قدرت هر ماشین را شناسایی کرده و در هر بار مبارزه با این ماشین ها به صورت هوشمند رفتار نمایید تا در نهایت پیروز مسابقه شما باشید.شما می توانید با اتصال وای فای بازی به دوستان دیگرتان هم وصل شده و لذت هم بازی شدن و رقابت همه جانبه را در این بازی زیبا تجربه نمایید.

با دانلود Drive Ahead شما می توانید ستاره های لازم را کسب کرده و مجوز بازی در مراحل بعدی بازی را کسب نمایید. بازی دارای اهداف زیادی می باشد که شما باید کسب کرده و در مدت زمان های تعیین شده نیز به مقصد برسید. قدرت یخ و آتش در نسخه های جدید بازی اضافه شده است که شما را به چالش های جدی تر سوق داده و باعث می شود ریتم هیجان بازی بسیار بیشتر در طول مراحل بازی حس شود. ماموریت های روزانه نیز طی عنوان Hot and Cold به بازی اضافه شده است که می توانید آنها را نیز تجربه نمایید. شما می توانید ماشین های خود را ارتقا داده و حتی در ماموریت های مختلف روزانه با بدست آوردن پول های بیشتر به خرید ماشین های بیشتر بپردازند. این بازی روی اندروید ۲٫۳ و بالاتر نصب واجرا می شود که هم اکنون می توانید برای دانلود Drive Ahead از سرورهای قدرتمند سایت دانلودها استفاده نمایید.

کاور-Drive-Ahead

دانلود بازی Subterrain v1180 برای کامپیوتر – نسخه I_KnoW

در بازی Subterrain شما در نقش دکتر وست می باشد تنها بازمانده ای که در تجهیزات زیرزمین در مارس زندگی می کند . شما باید هرکاری که نیاز است اعم از مبارزه , بقا , فرار و دسترسی به منابع محدود داشته باشید تا بتوانید دشمنان متعدد خود را از بین ببرید . بازی Subterrain در چهار مکانیسم گیم پلی ارائه شده است . در مود Survival شما به تشنگی , گرسنگی و خوابیدن نیاز دارید و باید مراقب شرایطی نظیر شکستگی , خونریزی , آلودگی و خستگی باشید . در مود Combat سلاح سرد و دوربورد بسیار مفید می باشد . سلاح ها دارای شخصی سازی زیاد می باشد . در مود Craft شما می توانید با استفاده از نمونه های ۳D برای خود سلاح و لوازم دیگر تهیه کنید و در آخر در Explore شما باید محیط اطراف خود را به دقت کاوش کرده تا بتوانید آیتم های مختلف به دست آورید .

Subterrain v1180 PC-I_KnoW

Subterrain-pc-cover

دانلود بازی Tropico 5 Complete Collection v1.11 برای کامپیوتر – نسخه GOG

بازی Tropico 5 عنوانی در سبک استراتژیک، شبیه ساز و نقش آفرینی است که توسط Haemimont Games طراحی و ساخته شده و توسط کمپانی Kalypso Media Digital برای کامپیوتر به بازار عرضه گردد. بازی شما را به سفری که در قرن ۱۹ تا ۲۱ رخ می دهد خواهد برد، سفری که در آن جنگ جهانی اول، دوم، جنگ با سلاح سرد و مدرن را تجربه خواهید کرد، بازی تروپیکو ۵ در جزیره ای دور افتاده و توسط رئیس جمهوری دیکتاتور شروع می شود که سعی دارد تا سلسله و سلطنت خود را فراتر از قرن ۲۱ گسترش دهد.

در بازی Tropico 5 پیشرفت های بسیاری اعمال شده است از جمله مکانیک پیشرفته تجارت، فن آوری و تحقیقات علمی، اکتشاف و برای اولین بار در این سری از بازی ها رقابتی چند نفره تا حداکثر ۴ بازیکن اضافه شده است که بازیکن را در طول بازی با چالش های مختلفی روبرو می کند، همچنین قابلیت های گذشته به مانند معامله کردن و تحقیق کردن نیز به این بازی برگشته اند.

Tropico 5 Complete Collection v1.11 PC-GOG

Tropico 5 Complete Collection PC-TiNYiSO

به همراه نسخه فشرده FitGirl

دانلود-بازی-Tropico-5-Complete-Collection

دانلود بازی Mortal Kombat 4 برای کامپیوتر – نسخه GOG

بازی Mortal Kombat، عنوان یک فرنچایز و مجموعه بازی ویدئویی در سبک مبارزه‌ای است که در ابتدا توسط شرکت میدوی گیمز ساخته می‌ شد و ایده اصلی آن متعلق به اد بون و جان توبیاس می‌ باشد. پس از ورشکستگی شرکت میدوی، تیم توسعه دهنده مورتال کامبت توسط برادران وارنر گردآوری شد و تبدیل به ندررلم استودیوز گشت، و وارنر برادرز. اینتراکتیو انترتینمنت مالکیت این فرنچایز را بدست گرفت. تا کنون ۱۱ نسخه از آن به صورت رسمی و در ژانر مبارزه‌ای و ۳ نسخه به سبک ماجراجویی منتشر شده‌ است. بازی Mortal Kombat نخستین بار بر روی کنسول‌های آرکید منتشر شد.

بازی Mortal Kombat 4 در سبک مبارزه‌ای بوده و به صورت‌های تک نفره (آرکید یا نبردهای پیاپی)؛ دونفره یا ماجراجویی (در نسخه راهبان شائولین) بازی می‌شود. روند بازی در تمام نسخه‌های مورتال کامبت تا حد زیادی یکسان بوده و بدین ترتیب است که در صفحه اول، بازیکننده شخصیت جنگجوی خود را انتخاب کرده و طی چند راند به مبارزه با شخصیت رایانه یا بازیکننده ی دوم می‌ پردازد. برنده بازی کسی است که بتواند در دو مرحله پیروز شود. از جمله بخش‌های قابل ذکر این بازی فیتالیتی است. پس از دو بار بردن، جنگجوی باخته در حالت گیج و نیمه جان قرار می‌گیرد و بر اساس جنسیت شخصیت‌ها پیغام تمامش کن (Finish Him/Her) به جنگجوی برنده داده می‌شود. در این لحظه جنگجوی برنده این فرصت را دارد تا با استفاده از فنون ویژه که به فیتالیتی معروف است ضربه آخر را وارد نموده و بازی را ببرد.

Mortal Kombat 4 PC-GOG

دانلود-بازی-Mortal-Kombat-4

دانلود بازی Lara Croft and the Guardian of Light برای کامپیوتر

در بازی Lara Croft and the Guardian of Light، ما Lara Croft معروف را می بینیم که این بار برای ماجراجویی و پیدا کردن مقبره های جدید به شبه جزیره Yucatan سفر می کند. سفر معمولی لارا کم کم تغییر می کند و او پی می برد که این شبه جزیره توسط نوعی نیروی شر کنترل می شود. از طرفی روحیه ماجراجویانه لارا وی را برای ادامه دادن ترغیب می کند و از طرفی او باید از این جهنم زیبا جان سالم به در ببرد. در ادامه لارا پی می برد وسیله ای در جنگل های Mayan وجود دارد که می تواند جلوی این شیطان را بگیرد. پس سفر لارا به این جنگل آغاز می شود، اما باید گفت که در این سفر خطرناک تنها نیستید و مردی عجیب با قدرت های جادویی به نام نگهبان روشنایی (Guardian of Light) شما را در این سفر همراهی می کند.

برای یک بازی Arcade گرافیک بازی Lara Croft and the Guardian of Light فوق العاده است. طراحی هنری و معماری بازی عالی کار شده و واقعا جو قدیمی و مقبره های خفه را القا می کند. طراحی ها و نقش و نگارهای ساختمان های تاریخی بسیار زیبا و پر جزئیات کار شده اند، رنگ بندی بازی هم بسیار شاد و متنوع است و بافت های اجسام و شخصیت ها خیلی خوب کار شده اند و لارا لباس و حالت نسخه Anniversary را دارد.

Lara Croft and the Guardian of Light PC-ElAmigos

دانلود-بازی-Lara-Croft-and-the-Guardian-of-Light

دانلود بازی Tom Clancys Ghost Recon Advanced Warfighter برای کامپیوتر

برند Tom Clancy عناوین متنوعی را تا به حال عرضه نموده که هر کدام در سبک خود طرفداران بسیاری دارند. بازی Tom Clancys Ghost Recon Advanced Warfighter نیز یکی از پرطرفدارترین عناوین این برند به حساب می آید. بازی Tom Clancys Ghost Recon Advanced Warfighter به سبک تکتیکال شوتر بوده که شما هدایت گروهی از کماندوها که هر کدام توانائی های خاصی دارند را بر عهده دارید.

مثل سری های گذشته بازی، شما یک عضو خاص از واحد نیروهای مخصوص ارتش ایالات متحده هستید. داستان بازی در سال ۲۰۱۳ می گذرد . هنگامی که رهبران آمریکا، کانادا و مکزیک در مکزیکوسیتی برای بستن چند پیمان بازرگانی بر سر میز مذاکره نشسته اند و این یک فرصت طلایی برای تروریست های مکزیک است تا برای گروگان گرفتن رییس جمهور آمریکا به محل برگزاری مذاکرات حمله کنند. شما و گروهتان وظیفه سرکوب آشوب گران و آزادی رئیس جمهور را بر عهده دارید. همان طور که متوجه شدید قسمت Single Player بازی در مکان های مختلف مکزیک دنبال می شود.

Tom Clancys Ghost Recon Advanced Warfighter PC-RELOADED | ElAmigos

دانلود-بازی-Tom-Clancys-Ghost-Recon-Advanced-Warfighter