دانلود Microsoft .NET Framework 4.8 Final – دات نت فریمورک

4.1/5 - (20 امتیاز)

می دانید که برای اجرای نرم افزارهایی که بر اساس تکنولوژی دات نت طراحی شده اند نیاز به دانلود Microsoft .NET Framework در ویندوز دارید. دانلود این بسته از سایت مایکروسافت و پیدا کردن لینک نسخه کامل و با نصب Offline آن برای بیشتر کاربران مشکل است. از این رو دانلودها نسخه جدید و کامل این برنامه را به صورت لینک مستقیم دانلود به شما ارائه می کند. با نصب این نرم افزار در سیستم خود به راحتی می توانید برنامه هایی را که با زبان .Net نوشته شده اند را نصب و اجرا کنید.

بسته های مورد نیاز برای نصب .Net Framework 3.5 در ویندوزهای ۱۰، ۸٫۱ و ۸ نیز به صورت کامل در ادامه مطلب قرار گرفته اند. چارچوب دات‌نت (به انگلیسی: .NET Framework) یک فناوری نرم‌افزاری است که بر روی تمامی ویرایش‌های سیستم‌عامل ویندوز مایکروسافت قابل اجراست و در سیستم‌عامل‌های دیگر از جمله لینوکس و مکینتاش نیز وارد شده است. دانلود Microsoft .NET Framework شامل مجموعه‌ای از زبانهای برنامه‌نویسی است که سی شارپ و ویژوال بیسیک مهمترین آنها می‌باشند.

مجموعه‌ای از کتابخانه‌های بسیار غنی جهت کمک به سهولت توسعه نرم‌افزار در این چارچوب قرار گرفته‌اند که در قالب بخشهای عمده‌ای همچون فناورهای ASP.NET, ADO.NET و بسیاری فناوری‌های خاص دیگر ارائه می‌شوند که تعداد آنها در نسخه‌های اخیر همگام با محدود تر شدن اهداف مایکروسافت بیشتر شده است.

فعال ساز Net Framework 3.5 برای ویندوز ۱۰ رداستون ۴ اضافه شد

دانلود-Microsoft-.NET-Framework

بخش کامپایلر این چارچوب یک مفسر همزمان (به انگلیسی: Just in Time Compiler) است. به این معنی که کد تمام زبانها به یک زبان میانی به نام اسمبلی ترجمه شده و توسط یک ماشین مجازی (به انگلیسی: Virtual Machine) بر اساس نیازها و مشخصات هر سیستم‌عامل و سخت‌افزار به اجرا در می‌آیند. کتابخانه‌های از پیش نوشته شده که در این چارچوب قرار دارند و در واقع پایه‌های اشیاء و کلاس‌های اصلی (Base Classes) این چارچوب را تشکیل می‌دهند بخش وسیعی از نیازهای برنامه‌نویسی را تحت پوشش قرار می‌دهند. از این جمله می‌توان به واسط‌های گرافیکی کاربر، دسترسی به پایگاه‌های داده، رمزنگاری، برنامه‌های تحت‌وب، الگوریتم‌های کار با اعداد و ارتباطات شبکه‌ای را نام برد.

info

.NET Framework (pronounced dot net) is a software framework developed by Microsoft that runs primarily on Microsoft Windows. It includes a large class library known as Framework Class Library (FCL) and provides language interoperability (each language can use code written in other languages) across several programming languages. Programs written for .NET Framework execute in a software environment (as contrasted to hardware environment) known as Common Language Runtime (CLR), an application virtual machine that provides services such as security, memory management, and exception handling. (As such, computer code written using .NET Framework is called “managed code”.) FCL and CLR together constitute .NET Framework.

سیستم مورد نیاز

Microsoft Windows: All releases are applicable!

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com