بازی جدید و زیبای هنر مزرعه داری ۲ – Farm Craft 2

5/5 - (2 امتیاز)

سری دوم از بازی محبوب و زیبای هنر مزرعه داری ۲ ! این بازی را علاقه مندان حتما میشناسند. در سری قبلی این بازی شاهد بودید یک دختر زمین های کشاورزی را از خانواده اش به ارث میبرد و با کمک یک راهنما که همان شما هستید زمین ها را آباد کرده و مزرعه هایی سرسبز را پدید می آورد.
هم اینک در نسخه ۲ این دختر به ثروت و محبوبیت زیادی دست پیدا کرده و مشهور شده. در این میان یکی از رفیقای قدیمی این دختر جوان در آستانه ورشکستگی قرار دارد و شما باید با مهارت خودتان به او کمک کنید تا مزرعه را از ورشکستگی نجات دهد. این بازی که Farm Craft نام دارد از گرافیک بسیار بالایی برخوردار بوده و در عین سادگی بازی نیاز به سرعت عمل و البته دقت دارد. انجام بازی به این شکل است که دخترک با بیل زدن زمین فضای مورد نیاز برای کاشت را فراهم کرده و سپس با انتخاب بذر های مورد نظر دانه ها را پاشیده و با آبیاری نتیجه خود را خواهد دید. برای انتخاب هریک از این بخش ها تنها کافی است که بر روی آیکن مورد نظر کلیک شود و همین کافیست تا در طی چند دقیقه جعبه هایی از محصولات کشاورزی پر شود.
انیمیشن هایی که در این بازی به کار رفته نظیر کشیدن آب از چاه ، پاشیدن بذر ، رشد محصولات و … محیط کاملا طبیعی را تداعی خواهد کرد. موزیک ها و تمامی صداها همگی هماهنگی خاصی با تصاویر داشته و زیبایی کار سازندگان بازی را دو چندان خواهند کرد.

 

 

قابلیت های کلیدی بازی Farm Craft2 :
– محیط گرافیکی فوق العاده جذاب و طبیعی
– موزیک و صداهای هماهنگ با تصاویر
– انیمیشن های بسیار زیبا و طبیعی
– مراحل متعدد
– محصولات متعدد
– مناسب برای تمامی افراد خانواده
– سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب ۷
– و …

 

 

پسورد فایل: www.downloadha.com

لینک دانلود – 127.6 مگابایت | لینک کمکی

 

رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود