امنیتی کامل و بی نظیر با Kaspersky Internet Security 2010 9.0.0.736

اولین رای باشید!

 

Kaspersky Internet Security 2010 همانند ستون فقرات برای سیستم شما کار میکند و Kaspersky Anti-Virus 2010 ابزار اساسی مورد نیاز برای محافظت از سیستم شما را فراهم می آورد. Kaspersky تمامی راهکارهای امنیتی را به شما ارائه میدهد و محیط مجازی را برای شما و خانواده شما ایمن می نماید.
Kaspersky Internet Security V10 خط جدیدی از محصولات آزمایشگاه Kaspersky است که برای حفاظت از Multi Tiered بهره برده و با این فن آوری از سیستم شما بدون بهره مند بودن کاربر از دانش و تکنیکهای امنیتی محافظت مینماید. چندین تکنولوژی جدید دیگر که در آزمایشگاه Kaspersky و آزمایشگاه شرکت های دیگر تدوین شده اند در این برنامه به چشم میخورند.

 

 

ویژگیهای نرم افزار Kaspersky Internet Security 2010 9.0.0.736 :
– دارا بودن امکانات آنتی ویروس و فایروال و آنتی تروجان و …
– محافظت از انواع اتصالات Wi-Fi و VPN و LAN و Dialup و …
– امکان جدید برای اسکن کردن اسکریپتها
– جلوگیری از اعمال تغییرات در رجیستری
– کار بهتر با مرورگرهای جدید و پشتیبانی از آنها
– کاهش زمان شناسایی و از بین بردن ویروس
– افزایش سرعت اسکن فایلها
– امکان غیر فعال کردن کامپوننت های برنامه
– شناسایی سایتهای مخرب و جلوگیری از خرابکاری آنها
– روش بهتر ساخت دیسک نجات
– قابلیت های جدید آنتی اسپم برای کلاینتهای ایمیل
و …

 

روش فعالسازی نرم افزار: برای Active کردن ارتباط خود را از اینترنت قطع کنید. گزینه ای که عبارت Trial دارد را انتخاب کنید و Next را بزنید. برنامه پیغام خطای اتصال به اینترنت را داده و به شما اجازه Browse کردن Key را می دهد. Key قرار داده شده در صفحه دانلود را به آن بدهید. برای حذف کلید بلک لیست شده از علامت ضربدر قرمز رنگ کنار کلید استفاده کنید.
اگر قبلا از یک Key به صورت Trial‌ استفاده کرده اید و به گزینه Trial فعال نیست کد AR5SK-W2VDP-Q4QRG-V8SR9 را در برنامه قرار داده و به مرحله بعد بروید. برنامه پیغام خطای اتصال به اینترنت را داده و به شما اجازه Browse کردن Key را می دهد. Key قرار داده شده در صفحه دانلود را به آن بدهید. توجه داشته باشید که Activation Code قرار داده شده حتما باید با ورژن هماهنگی داشته باشد.

توضیحات: برای دریافت کلید های جدید Kaspersky و آموزش فعال کردن این نرم افزار به این صفحه مراجعه نمایید.

 

پسورد فایل: www.downloadha.com

لینک دانلود – 72.7 مگابایت | لینک کمکی

 

رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود