دانلود Core FTP Pro 2.2 Build 1915 – نرم افزار اتصال به سرورهای اف تی پی

اولین رای باشید!

دانلود Core FTP Pro یک نرم افزار قدرتمند برای اتصال به سرور های اف تی پی می باشد. نسخه جدید این نرم افزار قابلیت های جدیدی را به خود اضافه کرده است که همین امر موجب شده که در لیست برترین نرم افزار های مدیریت اف تی پی قرار گیرد. Core FTP قابلیت نمایش اطلاعات سرور را دارا بوده و همچنین می تواند از سایتی به سایت دیگر اطلاعات را جا به جا کند. برای مدیران وب سایت ها این قابلیت از اهمیت ویژه ای برخوردار است. قابلیت Resume یا همان از ادامه و توقف فایل ها هم در این ابزار که از محیط کاربری بسیار ساده ای بهره می برد گنجانده شده است.

نرم افزار Core FTP با سرعت بسیار بالایی ارتباط را بر قرار نموده و همچنین از انواع دیوار های آتش برای افزایش ضریب امنیت پشتیبانی می کند. قابلیت نمایش فایل ها به همراه ویرایش و قابلیت دانلود از سرور های FTP هم در این ابزار قدرتمند وجود دارد. به طور کلی می توان گفت نرم افزار اتصال به سرورهای اف تی پی Core FTP Pro می تواند تمام نیاز های کاربران را بر طرف سازد و کاربران توسط آن یک ارتباط امن و پرقدرت را تجربه کنند. شما می توانید هم اکنون این نرم افزار را که تیم دانلود ها برای شما آماده کرده است را به صورت کاملا رایگان و با لینک مستقیم از ادامه مطلب از وب سایت دانلود ها دانلود نمایید.

دانلود-core-ftp

core-ftp-pro-اسکرین-شات  core-ftp-pro-اسکرین-شات

info

Core FTP Pro is available with advanced features you need. Our goal is simply to bring you the best FTP software on the internet. Look at the list of features you get with Core FTP Pro – solve all your current and future ftp client needs for one low price.

راهنمای نصب

1- بعد از نصب ، نرم افزار را اجرا کرده و از قسمت Help گزینه Register را انتخاب کنید.

2- keygen را اجرا کرده و generate را بزنید ، سریال بدست آمده را در نرم افزار کپی کنید.

 

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

دانلود نسخه 32 بیتی با حجم 6 مگابایت

دانلود نسخه 64 بیتی با حجم 4 مگابایت