برترین نرم افزار آموزش زبان دنیا با نام Tell Me More Premium Performance 2009

اولین رای باشید!

Tell Me More Premium Performance 2009 نرم افزاری فوق حرفه ای و قدرتمند در زمینه آموزش زبان انگلیسی و نسخه جدید نرم افزار بسیار محبوب Tell Me More Premium 8.0 برای آموزش سطوح مختلف زبان است که از سوی شرکت Auralog برای آموزش الکترونیک و آسان زبان انگلیسی برای تمامی کاربران عرضه شده است و از سوی اکثر منتقدان نرم افزار دنیا لقب “برترین نرم افزار آموزش زبان انگلیسی دنیا ” را از آن خود کرده است که نمونه بارز آن جایگیری در رتبه اول و کسب مدال طلای برترین نرم افزار آموزش زبان دنیا برای چندمین سال پیاپی در وبسایت نقد نرم افزاری دنیا TopTenReviews است . منتقدان سایت TopTenReviews این نرم افزار را “بهترین گزینه نرم افزاری در دسترس برای آموزش زبان انگلیسی معرفی کرده اند و آن را به وضوح در صدر نرم افزارهای همرده در زمینه آموزش زبان قرار داده اند”. به علاوه استفاده این نرم افزار در بسیاری از مراکز مطرح و علمی دنیا موجب اطمینان اکثر خریداران از منحصر به فرد بودن و خرید آن شده است .

 

 

 

شما می توانید این نرم افزار را در یک DVD به صورت اوریجینال از فروشگاه دانلودها با قیمت ۴۰۰۰ تومان سفارش دهید و در درب منزل و یا محل کار تحویل بگیرید. برای سفارش اینجا را کلیک کنید.

 

این نرم افزار حرفه ای شامل ۲۰۰۰ ساعت آموزش زبان انگلیسی در ۱۰ سطح مختلف از مقدماتی تا پیشرفته است که با خود ۱۰۰۰۰ تمرین مختلف برای یادگیری مهارت های مختلف زبان انگلیسی را داراست ! (هم انگلیسی امریکایی American English و هم انگلیسی بریتانیایی British English)
این نرم افزار فوق العاده ، با هوش مصنوعی بالایش، درست همانند یک معلم خانگی فوق هوشمند و خستگی ناپذیر، تمامی ارکان مورد نیاز برای آموزش زبان انگلیسی و تمامی مهارت های لازم یادگیری هر زبان را همچون خواندن، نگارش، قدرت شنیدار، گفتار، دایره لغات و گرامر و حتی فرهنگ مورد نیاز یادگیری کشورهای سخن گوینده آن زبان را به تمرین و تکرار وا می دارد و دارای سطوح مختلفی از مبتدی تا پیشرفته می باشد که برای تمامی افراد در پکیج های مختلفی از سوی کمپانی سازنده عرضه شده است .

 

چرا Tell Me More Performance English 9.0 را برترین نرم افزار آموزش زبان دنیا می نامیم ؟
– Tell Me More Performance جامع ترین نرم افزار آموزش زبان انگلیسی در بازارهای جهانیست !
– بیش از ۲۰۰۰ ساعت آموزش زبان انگلیسی در ۱۰ سطح وLevel مختلف از مقدماتی مقدماتی تا پیشرفته و حرفه ای برای اولین بار در دنیای آموزش الکترونیک انگلیسی !
– بیش از ده هزارتمرین برای یادگیری زبان انگلیسی !
– تمامی مهارت های یادگیری زبان از قبیل Listening یا مهارت گوش دادن، Speaking یا مهارت صحبت کردن، Reading یا مهارت خواندن و Writing یا مهارت نوشتن را در کنار تمرینات متنوع گرامری Grammer ، لغات Vocabulary و حتی تمرینات مرتبط با آشنایی با فرهنگ انگلیسی Culture داراست ! تمامی تمرین ها در محیطی کاملا Interactive و پویا و به صورت چندرسانه ای همراه با نرم افزارهای مختلف درونی دیالوگ و تشخیص صدا همراه است !
– بهره گیری از قدرتمندترین نرم افزار تشخیص صدا در دنیای نرم افزارهای آموزشی Tell Me More Performance 9.0 از آخرین فن آوری نرم افزاری تشخیص صدا بهره می برد که تاثیر گذار ترین راه برای بهبود تلفظ یک شخص زبان آموز است !
– شما به زیبایی هنگام تلفظ به اشتباهات خود پی میبرید و نرم افزار به صورت کاملا هوشمند با هوش مصنوعی بالای خود ایراد های شما را به شما در محیطی انیمیشن و با گراف های نموداری مختلف می گوید تا شما آنها را رفع نمایید!
– بیش از ۱۰ ساعت ویدیو آموزشی
– بهره گیری از ویدیو های آموزشی چند رسانه ای که علاوه بر آشنایی با فرهنگ زبان، شما خود را در نقش شخصیت های ویدیو نیز قرار می دهید !

 

توضیحات: پس از حالت فشرده خارج کردن هرکدام از مجموعه های زیر ، با یک فایل ISO مواجه می شوید. می توانید این فایل ISO را توسط نرم افزارهایی همچون Nero ، Alcohol 120% و … رایت نمایید و یا اینکه توسط Winrar آن را از حالت فشرده خارج نمایید و یا اینکه توسط نرم افزارهایی همچون ISOBuster به استخراج آن بپردازید و پس از این کار ، شروع به نصب برنامه نمایید. فایل های فشرده و نرم افزار تست شده و سالم هستند. تیم دانلودها امیدوار است از این نرم افزار آموزشی نهایت استفاده را ببرید.

 

پسورد فایل: www.downloadha.com

دانلود پارت ۱:     Rapidshare    Przeklej    RGhost    Direct Link

دانلود پارت ۲:     Rapidshare    Przeklej    RGhost    Direct Link

دانلود پارت ۳:     Rapidshare    Przeklej    RGhost    Direct Link

دانلود پارت ۴:     Rapidshare    Przeklej    RGhost    Direct Link

دانلود پارت ۵:     Rapidshare    Przeklej    RGhost    Direct Link

دانلود پارت ۶:     Rapidshare    Przeklej    RGhost    Direct Link

دانلود پارت ۷:     Rapidshare    Przeklej    RGhost    Direct Link

دانلود پارت ۸:     Rapidshare    Przeklej    RGhost    Direct Link

دانلود پارت ۹:     Rapidshare    Przeklej    RGhost    Direct Link

دانلود پارت ۱۰:   Rapidshare    Przeklej    RGhost    Direct Link

دانلود پارت ۱۱:   Rapidshare    Przeklej    RGhost    Direct Link

دانلود پارت ۱۲:   Rapidshare    Przeklej    RGhost    Direct Link

دانلود پارت ۱۳:   Rapidshare    Przeklej    RGhost    Direct Link

دانلود پارت ۱۴:   Rapidshare    Przeklej    RGhost    Direct Link

دانلود پارت ۱۵:   Rapidshare    Przeklej    RGhost    Direct Link

دانلود پارت ۱۶:   Rapidshare    Przeklej    RGhost    Direct Link

 

رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود