پلیری محبوب با نام Winamp Pro 5.572 Build 2830 Final

اولین رای باشید!

Winamp از Player های بسیار محبوب در کشورمان میباشد . و بسیاری از کاربران عمومی کامپیوترهای خانگی نیز اکنون سالهای متمادی میباشد که برای پخش موزیک تنها از پخش کننده قدیمی Winamp استفاده مینمایند.
در یک سال گذشته پیشرفت سریع سخت افزار موبجب گردید تقریبا کلیه موسسات توسعه دهنده نرم افزارهای پخش ، مجبور به تجدید نظر کلی در محصولات خود گردند و جهت سازگاری آنها با فرمتهای جدید مورد استفاده در DVD نظیر Blu-ray و …. تغییرات لازم را به آنها اعمال کنند .موسسه Nullsoft نیز با پیروی از این سیاست کلی ، مبنا بهینه سازی خود را خصوصا از نگارش ۵ به بعد بر همین منوال در نظر گرفته است . و علاوه بر قابلیت جدید مشاهده فرمتهای تصویری ، شناسایی دهها فرمت جدید را نیز به قابلیتهای Player خود افزوده است . همچنین به سبب رقابت گسترده ای که در سطح جهان بر سر دسترسی به منابع آنلاین وجود دارد در نسخه های جدید نگاهی نیز به رادیو تلویزیونهای داشته است که البته نه به طور گسترده ، ولی در سطح عادی دسترسی کاربر را به بسیاری از سایتهای حاوی فیلم و موزیک میسر میسازد .
امکان رایت و ساخت دیسکهای اختصاصی موزیک (که توسط دستگاهای پخش کننده خانگی غیر کامپیوتری قابل پخش باشد) از دیگر امکانات دیگر Winamp میباشد که باز در رقابت با سایر نرم افزارهای پخش مجبور به تکمیل آن گردیده است . همچنین در نسخه های خیر تلاش فراوانی جهت قابلیت پخش دیسکهای خش دار و فرسوده صورت گرفته که اثرات آن نیز تا اندازه ای محسوس میباشد .
همانند نسخه های قدیمی ، در نگارش های جدید Winamp نیز امکان استفاده از صدها Plug-IN و Skin برای کاربران محفوظ خواهد بود .

 

 

پسورد فایل: www.downloadha.com

لینک دانلود –14.2 مگابایت | لینک کمکی

 

رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود