دانلود بازی Singularity برای کامپیوتر – نسخه RELOADED و GOG

5/5 - (6 امتیاز)

در بازی Singularity جزیره ای عجیب به نام Katorga-12 در روسیه وجود دارد. منطقه ای که قلب تحقیقات علمی و هسته ای این کشور است، به تازگی جریان های قوی از الکتریسیته و موج های عجیب در این منطقه به ثبت رسیده که دولت این کشور نیروهای ویژه ای برای بررسی این موضوع به این منطقه عجیب می فرستد. در بازی Singularity، شما در ابتدا در نقش نیت رنکو (Nate Renko) یک خلبان در دوره مدرن هستید که ناگهان موجی عجیب از دور شکل می گیرد و هلیکوپتر شما را منفجر می کند. شما به طور عجیبی از این حادثه جان سالم به در برده و حال با اتفاقات و جانوران عجیبی رو برو می شوید.

روس ها از سال ۱۹۵۰ در این منطقه روی پروژه ای به نام عنصر Element 99 کار می کردند که به موجب آن قرار بود تا کنترل سفر به زمان را به دست بگیرند. اما تحقیقات آن ها با موفقیت کامل روبرو نمی شود و بر اثر یک اشتباه انفجار مهیبی در جزیره رخ می دهد و تمام ساکنان آن به شکل توده های زغال و خاکستر می میرند و بعضی از آن ها همانند زامبی ها به شما حمله می کنند. کم کم با پیشروی در داستان به یک وسیله ای عجیب بر می خورید که روی دست سوار می شود و توانایی هایی مثل سفر در زمان و سالم و یا تخریب کردن اجسام را دارد و از همین جاست که داستان اصلی شکل می گیرد و اساس گیم پلی با همین وسیله پیش می رود.

Singularity PC-RELOADED

دانلود-بازی-Singularity

موتور بازی Singularity درواقع آنریل انجین ۳ می باشد اما نتوانسته اند که از این موتور نهایت استفاده را ببرند. جو محیط حس ترس رو به شما القا می کند محیطی تاریک و کثیف که سال ها متروکه بوده و حالا شما جانی تازه در آن دمیده اید. یکی از نقاط ضعف بافت ها است که خیلی بی کیفیت و بد طراحی شده اند و همچنین بازی با افت فریم هم مواجه می شود که خیلی زمان میبرد تا لود شود. مکانها خیلی تکراری هستند و خیلی بد کار شده اند. نور پردازی افتضاح که اصلا با محیط سازگاری ندارد زیرا محیط جوی سنگینه که روشنایی زیادی داره، که اصلا باهم سازگاری ندارند.

طراحی دشمنان خیلی خوب کار شده اما تکراری هستند اما یک نکته خوب اسلحه ها هستند که الحق و الانصاف خوب کار شدند و کاملا طبیعی هستند. در کل گرافیک خوب کار نشده اما نمیشه گفت گرافیکه بدی می باشد. گیم پلی بازی نقطه ی قوت این بازی است. با این که در قسمت گیم پلی شاهد بیشترین کپی برداری از بازی Bioshock هستیم، اما باز هم با کمی نوآوری، جذب آن خواهید شد. شما در بازی از دو وسیله در جنگ ها و گذشتن از محیط ها استفاده خواهید کرد، یکی اسلحه و دیگری همان دستگاهی که به دستتان بسته شده است که تنوع بازی هم مدیون همین دستگاه است.

شما در بازی Singularity به راحتی می توانید دستگاه و اسلحه را سوییچ کرده و از آن ها استفاده کنید. سیستم جان و نیروی شما هم کاملاً شبیه به Bioshock است؛ یک نوار برای جان و یک نوار برای نیرو که با جمع آوری بسته های جان و نیرو می توانید آنها را برای مواقع نیاز ذخیره کنید، اما زمانی که می خواهید جان خود را در میان مبارزه احیاء کنید، کاراکتر باید دور مچ دست خود یک چیز پارچه مانند ببندد که در اوایل بازی منجر به مرگ مکرر شما می شود و بسیار اعصاب خرد کن است. دستگاهی که به دست کاراکتر بسته شده است در طول بازی بارها Upgrade می شود و در نتیجه قدرت های جدیدی به آن افزوده می شود، مثل تبدیل انسان ها به زامبی، ایجاد یک موج انرژی که درون آن زمان آهسته می شود و …

info

FIGHT THE PAST TO SAVE THE FUTURE. STOP THE SINGULARITY.

Learn the truth behind a massive cover-up of the catastrophic SINGULARITY, an event that fractured time and threatens the world as we know it. Armed with powerful, advanced weaponry and the experimental Time Manipulation Device, fight enemies from the past, the present, and abominations caught somewhere in between.

Key Features:

TIME IS YOUR WEAPON

Use the TMD – Time Manipulation Device – to change the age of objects and enemies and bend time to your will.

Age enemies to dust in seconds, manipulate objects outside the laws of gravity, and degrade objects to a withered state or renew them to their pristine form.

Unlock upgrades to harness the TMD’s full power and expand your full arsenal of advanced weaponry.

EPIC SCI-FI ACTION THRILLER

Heart-pounding, first person combat action that immerses you in a world where the past and present collide.

Travel seamlessly between two eras – 1950s Russia and modern day – each rendered with stunning lighting, physics, and effects using the Unreal 3 Engine.

UNRAVEL THE CONSPIRACY

Traverse the blur between the past and future in order to stop the mysterious SINGULARITY that threatens the world.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows® XP/Vista/Windows 7 (Does not support Windows 2000)

Processor: Intel Dual Core 2.8 GHz or AMD Ahtlon 64 x2 Dual-Core 4800+ or better

Memory: 1GB for XP, 2GB for Vista/Win7

Graphics: 3D hardware accelerator card required – 100% DirectX® 9.0c-compliant 256 MB video card and drivers*

DirectX®: DirectX® 9.0c (Included)

Hard Drive: 8GB of uncompressed hard disk space (plus 400 MB for the Windows® swap file and 12 KB free for saved games)

Sound: 100% DirectX® 9.0c-compliant true 16-bit sound card and drivers

Other Requirements: A 100% Windows® XP/Vista/Windows 7-compatible computer system

Keyboard/Mouse:100% Windows® XP/Vista/Windows 7-compatible mouse, keyboard and drivers

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده ( برای نسخه RELOADED ) پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید. هنگام نصب از شما سریال خواسته می باشد که باید N3DP-WTNW-5WTW-D5H4-6274 را وارد نمایید.

4) برای نسخه RELOADED فایل های موجود در پوشه Crack را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com