طراحی حرفه ای تصاویر با TwistedBrush Pro Studio v17.12

اولین رای باشید!

TwistedBrush Pro Studio نرم افزار رنگ آمیزی دیجیتالی با مجموعه کاملی از ابزارهای طراحی طبیعی، حالت روغن، پاستیل، زغال چوب و … است. نرم افزاری بسیار عالی بدون پیچیدگی دیگر نرم افزارهای طراحی برای طراحان است. Twisted Brush Pro Studio در عین سادگی و قدرتمندی برای طراحان حرفه ای، هنوز هم همان سادگی را برای تازه کاران دارد. این نرم افزار دارای یکی از روان ترین و قویترین موتورهای موجود در قلم زنی بوده و  هنوز هم استفاده از آن بسیار  آسان است. یکی از قدرتمند ترین موتورهای براشهای گرافیکی همه کاره و سودمند را دارا میباشد در حالیکه از روز اول بر این اصل که کاربرد راحتی داشته باشد بنیانگذاری گذاشته شده است. این نرم افزار دارای ۵۰۰۰ براش گرافیکی بوده و در همچنین هنرمندان را عاشق قابلیتهای خود ساخته است که این قابلیتها به اختصار لایه بندیها، رسانه های واقعی، مشابه سازی تصاویر، ردیابی، ماسکها، جزئیات, فیلترها، ثبت و ضبط متون، تبدیل اسکریپب به فرمت AVI، لوحه نقاشی، اشکال مختلف براش، طرحهای نمونه، پشتیبانی از scanner، راهنمای نقاشی، منبع نمایشی تصاویر، لایه های طراحی و بسیاری قابلیتهای دیگر … TwistedBrush Pro Studio، بر روی تمامی نسخه های سیستم عامل ویندوز کار میکند و مناسب برای تمامی نواحی هنر دیجیتالی طراحی شده است که عبارتند از رسانه های طبیعی، هنرهای زیبا، ویرایش عکسها، افزودن متن بر روی عکس، کپی و مشابه سازی عکسها، تغییر عکسها به نقاشی های هنری، هنرهای اسطوره ای ماندالا و مانگا حتی بااستفاده از ابزار مخصوص، شما قادر به طراحی سه بعدی خواهید بود.

 

 

 قابلیت های کلیدی نرم افزار TwistedBrush Pro Studio v17.12 :

فضای کاری: فضای کاری در TwistedBrush برای کاهش تعداد پنجره های شناوری که سطح رنگ آمیزی آزاد را برای شما پوشانده اند طراحی شده است. بیش از ۵۰ قلم طراحی، به همراه شمار زیادی از گزینه ها برای انتخاب رنگ و بسیاری از ابزارهای دیگر تنها با یک کلیک راست در اختیار شما قرار می گیرد.
سرعت بالا در بکارگیری: TwistedBrush بسیار شبیه به یک کتاب واقعی عمل می کند. وقتی شما آن را اجرا می کنید، همانند کتابی که با باز کردن آن به اطلاعاتش دسترسی دارید، بیدرنگ آماده اید تا به طراحی و یا رنگ آمیزی بپردازید. وقتی کارتان با یک صفحه تمام شد، می توانید به صفحه بعدی بروید. حتی نیاز به ذخیره دستی محیط کاری ندارید و صد البته می توانید تصاویر مورد نظرتان را به هر تعداد استانداردی از قالب های عکس  همانند JPEG, PNG, BMP, TGA, TIFF, GIF و غیره تبدیل کنید.
کاوشگر صفحه: همانند یک منبع بی پایان کتاب، TwistedBrush صفحات کاری شما را در کتاب ها ذخیره می کند. بیش از ۵۰۰ صفحه به ازای هر کتاب و تعداد نامحدودی از کتاب ها بدین معنی است که صفحات طراحی تان هیچگاه سرریز نخواهد شد! ویژگی کاوشگر صفحه  مشاهده و تشکیل مجدد صفحات در کتابها را برایتان آسان می کند. حتی اگر بخواهید می توانید به یک کتاب نام نیز اختصاص بدهید.
انتخاب قلم: در هر برنامه رنگ آمیزی دیجیتال هسته سیستم در قلم ها نهفته است. بنابراین دسترسی آسان به قلم ها کلید حل معما است. در TwistedBrush بیش از ۲۰۰۰ قلم  وجود دارد. با سیستم میانبر برای قلم ها محتوای قلم ها همواره برای شما آماده است.
مجموعه طراحی: مجموعه طراحی قلم ها را در گروه های ۶۰ تایی سازماندهی می کند. انواع  مختلفی از مجموعه های طراحی وجود دارد، از ابزارهای استاندارد گرفته تا مجموعه های خاص، قلم های الگو، قلم های تصویر و …
ویرایش مجموعه طراحی: خلق قلم های مخصوص به خود و ذخیره آنها در مجموعه های طراحی در این برنامه بسیار آسان است. خلق کننده TwistedBrush از تمامی ابزارها برای خلق قلم ها  و مجموعه های طراحی استفاده میکند. شما حتی می توانید مجموعه ای از قلم ها را به دلخواه خود به آسانی و با ورود به حالت ساخت مجموعه های طراحی و انتخاب قلم ها از دیگر مجموعه ها خلق کنید. پس اگر بخواهید تنها با فشار دادن یک کلید می توانید این کار را انجام دهید.
انتخاب رنگها: انتخاب رنگها به همراه الگوی رنگها از دیگر مزایای این نرم افزار است. به علاوه شما می توانید رنگهای دلخواهتان را بکشید، تخته رنگ مورد علاقه تان را خلق کنید. رنگهای مورد نظرتان را از تصویر انتخاب کنید، وحتی رنگهای مورد نظرتان را ردیابی کنید. تخته رنگ پویا به شما در انتخاب رنگها کمک نموده, و نیز می توانید با استفاده از آن آخرین رنگهایی را که استفاده کرده اید انتخاب کنید.
ابزارها: تمامی ابزارهایی را که نیاز دارید بر روی نوار ابزار موجود است. می توانید ابزارهای دلخواهتان را با کلیک راست ماوس انتخاب کنید. بدین معنی که ابزارهای طراحی همواره موجود بوده و هیچگاه نیاز به انتخاب مجدد آنها نخواهید داشت.
لایه ها: TwistedBrush دارای سیستم پیشرفته ای به نام لایه است. به وسیله آنها شما می توانید کارتان را به لایه های شفافی تبدیل کنید که به شما امکان ویرایش و تنظیم  موارد اختیاری حتی در انتهای رنگ آمیزی را می دهد.
فیلتر: یک فیلتر به شما اجازه پردازش تمام تصاویر را به صورت یکجا می دهد. TwistedBrush دارای گسترده کاملی از فیلترهای پردازش تصاویر است.
اسکریپت: به وسیله اسکریپت ها می توانید جریان رنگ آمیزی را ضبط نموده و آنها را ا از ابتدا اجرا نمایید تا بتوانید مجددا به رنگ آمیزی بپردازید.این ویژگی ارزش زیادی  برای اهداف آموزشی , محصولات انیمیشنی و … دارد.
قلم های شکل دهی: هر قلم در TwistedBrush می تواند به صورت یک قلم شکل دهی نیز استفاده شود.
قلم های تصویر: قلم های تصویر ابزارهای قدرتمندی برای خلق دوباره جریان و لمس کار با داده های چند رسانه ای واقعی است. اما همچنین به شما اجازه می دهد  تا effect های رنگ آمیزی فوق العاده ای را نیز اعمال کنید.
– و …

 

پسورد فایل: www.downloadha.com

لینک دانلود – 17.7 مگابایت | لینک کمکی

 

رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود