ساماندهی و دسته بندی تصاویر با PixFiler v5.2.15

اولین رای باشید!

گاه تعداد تصاویر موجود در هارد بسیاری از کاربران آنقدر زیاد است که کاربر برای یافتن عکس مورد نظر خود دچار سردرگمی برای یافتن عکس مورد نظر خود می شود . در این مواقع داشتن یک نرم افزار که بتواند تصویر مورد نظر کاربر را با سرعت بیابد امری ضروری است .
PixFiler v5.2.15 نام نرم افزاری است که با کمک آن قادر خواهید بود تا تصاویر موجود در هارد خود را به سرعت بیابید ، بوسیله این نرم افزار کم حجم و توانا شما در عرض کمتر از چند ثانیه ، عکس مورد نظر خود را یافته و به هدف مورد نظر خود برسید .
PixFiler بیش تر فرمت هاى تصویری را پوشش داده و نیز قابیلت نمایش فایل هاى RAW بیشتر دوربین هاى دیجیتال را داراست.با این نرم افزار به راحتى و بدون مشکل مى توانید چند ده هزار عکس را مشاهده و دسته بندى کنید. علاوه بر سرعت مثال زدنی،به کمک این نرم افزار قادر به تغییر سایز و اندازه عکسهای مورد نظر خود نیز هستید. از ویژگی های این نرم افزار می توان موارد زیر را نام برد ؛  متشکل از چندین ابزار سریع و کار آمد در زمینه دسته بندى و نگارش یادداشت برروی عکس ها ، تهیه گزارشات بهینه سازى براى کپی برداری و چاپ ، انتقال تصاویر از روی سى دى یا دى وى دى و دسته بندی آنها طبق علایق شخصی ، قابلیت به اشتراک گذاری عکسها از طریق پست الکترونیکی ،ایجاد CDها و DVD هاى آتوران ، کپی برداری موضوعی اطلاعات از EXIF و IPTC عکس ها ، ایجاد contact sheets(عکسی که از کنار هم قرار گرفته چندین عکس کوچک به وجود می آید ) و … . همچین با این نرم افزار می توانید طبقه بندی عکسها و تصاویر خود را در شبکه به اشتراک بگذارید ، تا دیگران نیز از آن ها استفاده نمایند .

 

ساماندهی و دسته بندی تصاویر با PixFiler v5.2.15

 

 

پسورد فایل: www.downloadha.com

لینک دانلود – 3.46 مگابایت | لینک کمکی

 

رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود