مدیریت کامل بر بایگانی تصاویر با Extensis Portfolio v9.0.0.37

اولین رای باشید!

بایگانی و مدیریت آرشیو عکسهای دیجیتال، یکی از درگیریهای هرروزه عکاسان دیجیتال است. نرم‌افزارهای فراوانی برای این منظور ساخته شده‌اند. اما یک نرم افزار مناسب برای آرشیو دیجیتال حداقل بایستی دارای مشخصات زیر باشد که همگی این ویژگی ها در نرم افزار Extensis Portfolio موجود می باشد:
 پشتیبانی از آرشیوهای متعدد. گنجاندن تمام عکسها در یک آرشیو کار چندان عاقلانه ای نیست. همین شرط، بسیاری از برنامه را از دور خارج می‌کند (حتی Photoshop Album).
 پشتیبانی از تگهای IPTC و اطلاعات EXIFهنگام فرآیند ساخت کاتالوگ. تقریبا همه برنامه های آرشیو از این امر پشتیبانی می‌کنند.

 

 

امکان گزارش گیری بر اساس کلمات کلیدی چندگانه و نیز اطلاعات EXIF . امکان یافتن عکس یا عکسهای دلخواه بر اساس چند کلمه کلیدی و نیز اطلاعات EXIF امری بسیار حیاتی برای یک برنامه مدیریت آرشیو است. برخی برنامه‌ها در این زمینه ضعف دارند.(مانند iMatch)
امکان بررسی آفلاین آرشیو. بدین معنا که ممکن است عکسها در هارد، در سی‌دی های مختلف و یا DVD باشند. برنامه بایستی پس از انجام فرآیند اولیه تهیه آرشیو، این امکان را به کاربر بدهد که در کل آرشیو بتواند جستجو و بررسی کند و thumbnail ها را ببیند بدون آنکه نیازی به وارد کردن CD ها و DVD های مختلف به درایو کامپیوتر باشد. با این شرط نیز برخی برنامه‌ها از دور خارج خواهند شد.(مانند Thumbplus )
پشتیبانی از فرمتهای مختلف. حداقل بایستی از فرمتهای JPEG ، TIFF ، PSD و RAW پشتیبانی نماید. پشتیبانی از فرمت جدید DNG نیز یکی از مزیتهای برنامه های خوب محسوب می‌شود.
امکان پشتیبان‌گیری و انتقال آسان فایل کاتالوگ به کامپیوتر دیگر. بایستی بتوان براحتی از فایل مربوط به آرشیو این نرم افزار، نسخه پشتیبان تهیه کرد. همچنین در هنگام انتقال به کامیوتر جدید و یا لپ تاپ، فایل مربوطه براحتی قابلیت انتقال داشته باشد

 

پسورد فایل: www.downloadha.com

 لینک دانلود – 21.5 مگابایت | لینک کمکی

 

رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود