دانلود بازی R.U.S.E برای کامپیوتر – نسخه استیم با کرک RELOADED

4.9/5 - (10 امتیاز)

شرکت Ubisoft پس از عرضه عنوان استراتژی EndWar روی کنسول ها و فروش خوب آن تصمیم گرفت عنوانی دیگر در زمینه استراتژی عرضه کند که همانند آن بازی نو آوری های زیادی به این سبک منتقل کند. بازی R.U.S.E همانند نام خود بر مبنای سیاست های شما در زمینه حیله و حقه در جنگ است که برای اولین بار در سبک استراتژی معرفی شده است. داستان بازی R.U.S.E در زمان جنگ جهانی دوم اتفاق می افتد و همانند بازی Company of Heroes شما هدایت یک جوخه آمریکایی را در مناطقی مانند ایتالیا، فرانسه و آفریقا دنبال می کنید. Eugen Systems سعی کرده در کنار یک گیم پلی قوی، داستانی زیبا هم در بازی بگنجاند که مخاطب را ترغیب به ادامه بازی کند.

داستان بازی آنچنان زیبا و واقع گریانه و طبیعی است که می توان این بازی در ردیف بهترین بازی های استراتژیکی در نوع داستان دانست. داستان مربوط به سرگرد جو شرایدن است. شما در این بازی نقش او را بر عهده می گیرید و همراه با جوخه خود با نازی ها مبارزه می کنید. سرگرد جو شرایدن که خود فرمانده جوخه است، برای سیاست های جنگی خود از ژنرالی با تجربه به نام اریک فن ریشتر کمک می گیرد. یکی از نکاتی که باعث شده جو شرایدن در طول جنگ معروف شود و به قولی شکست ناپذیر باشد، استفاده زیاد از هوش خود است. او همانند یک سیاستمدار خبره، انواع و اقسام بلوف ها و حیله های جنگی را می داند و با کمک مشاور خود یعنی ژنرال فن ریشتر توانسته به خوبی در مقابل دشمن بایستد.

R.U.S.E PC-RELOADED

دانلود-بازی-R.U.S.E

با ورود به نسل جدید بازی های استراتژی تغییرات شگرفی در زمینه گرافیک داشتند. این بازی هم از این قاعده مستثنی نیست و گرافیک خیره کننده ای دارد. با توجه به این که بازی در لوکیشن های متفاوتی اتفاق می افتد، ما با تنوع محیط مواجه هستیم که به خوبی به تصویر کشیده شده است. محیط های کویری آفریقا با آن آفتاب سوزان، گرمی جنگ را به خوبی منتقل می کنند. مناطق سبز همانند لهستان و فرانسه به زیبایی اروپای بحران زده جنگ جهانی دوم را به تصویر کشیده اند. رنگ بندی بازی در تمام محیط ها مخصوصا محیط های سبک و جنگلی خوب کار شده اند.

جزئیات محیط و سربازها خوب و در کنار فریم عالی بازی بسیار پویا هستند. انفجارها در R.U.S.E یکی از بهترین ها در سبک استراتژی است و دود حاصل از آن ها واقعا دیدنی است. در کل این بازی توانسته همانند عنوان هم سبک خود یعنی Company of Heroes یک بازی خوب در زمینه گرافیک باشد. قطعا جو سازی و حس حقیقی جنگ جهانی مستلزم یک صداگذاری خوب برای درک بهتر محیط است. بازی R.U.S.E در زمینه صداگذاری یکی از بهترین هاست. صدای انفجار و تیراندازی بسیار طبیعی شده و ES سعی کرده بیشتر از مدل واقعی اسلحه ها برای صداگذاری استفاده کند.

info

R.U.S.E. is a fun and fascinating real-time strategy game, as long as you know which parts of it to invest in and which to skip entirely. It prospers in the competitive arena, putting an intriguing use of bluffs and reconnaissance to good use on expansive maps that will test your ability to control the battlefield. Offline, you get some mileage out of its single-player skirmishes, but where R.U.S.E. falters is in its plodding, poorly paced campaign. Bizarre character models and bad writing prove distracting, while too-frequent story intrusions interrupt the flow of missions just as they start to get interesting. But the clumsy campaign aside, R.U.S.E.’s unique mechanics lead to tense and enjoyable standoffs in which, literally, things are not always what they seem.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

CPU: 2.8 GHz Intel® Pentium® 4 or AMD® Athlon™ 64 3000+ or higher

Operating System: Windows® XP (with Service Pack 3) or Windows Vista® (with Service Pack 2) or Windows® 7

RAM: 1 GB for XP / 2 GB for Vista and Win7

DVD-ROM: DVD-ROM speed 4x, dual-layer drive

Video Card: 128 MB DirectX® 9.0c-compliant video card (ATI® Radeon X1000/GeForce® 6 Series or better)

Sound Card: DirectX 9.0c-compliant sound card

DirectX Version: DirectX 9.0c (included on disc)

سیستم پیشنهادی:

CPU: 3.5 GHz Intel® Pentium® D or AMD® Athlon™ 64 3500+ or higher

Operating System: Windows® XP (with Service Pack 3) or Windows Vista® (with Service Pack 2) or Windows® 7

RAM: 2 GB (XP / Vista / Win7)

DVD-ROM: DVD-ROM speed 4x, dual-layer drive

Video Card: 256 MB DirectX® 9.0c-compliant video card (ATI® Radeon X1900 series / GeForce® 7800 or better)

Sound Card: DirectX® 9.0c-compliant sound card

DirectX Version: DirectX 9.0c (included on disc)

راهنمای نصب

– ابتدا فایل مورد نظر خود را دانلود کنید .

– با استفاده از نرم افزار Winrar فایل را از حالت فشرده خارج کنید .

– با استفاده از نرم افزار Power Iso فایل ISO را در درایو مجازی خود اجرا کنید .

– فایل setup.exe را اجرا کرده و مراحل نصب را ادامه دهید .

* در این مرحله نرم افزار steam نصب می شود .

– سپس فایل steambackup.exe را اجرا کرده و از شما می خواهد تا مکان نصب بازی را مشخص کنید .

* شما باید پوشه SteamApps را که در داخل پوشه steam قرار دارد را انتخاب کرده و Ok را بزنید . به طور مثال اگر شما steam را در درایو D نصب کردید باید “D: / Steam / SteamApps” را انتخاب کنید .

– پس از پایان نصب تمامی محتوای پوشه CRACK را در محل پیش فرض بازی ( به طور مثال “D: / Steam / SteamApps / r.u.s.e” )کپی کنید و بازی را اجرا نمایید .

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

دانلود بازی R.U.S.E-RELOADED :

دانلود پارت 1 با لینک مستقیم

دانلود پارت 2 با لینک مستقیم

دانلود پارت 3 با لینک مستقیم