دانلود بازی فوق العاده زیبای F1 2010

5/5 - (1 امتیاز)

F1 یا The Formula One یک بازی ریسینگ فرمول یک است برای علاقه مندان به این نوع مسابقات.  این بازی بر روی فصل ۲۰۱۰ مسابقات فرمول ۱ تمرکز دارد. در واقع دنباله ای از نسخه ی قبلی آن یعنی F1 2009 است. بازی دارای تیم های موجود ، راننده ها و پیست های فصل ۲۰۱۰ در فرمول ۱ است. در F1 2010 بازیکن ها می توانند از تمامی  مدل هایGrand Prix ، Championship ، Time Trial و Career Mode ( که بسیار جدید و گسترده شده است ) استفاده کنند. بازی تمامی ماشین های Formul 1 را داراست.
موتور این بازی Codemasters EGO Engine نام دارد که قبلا آن را در بازی های فوق العاده ی Grid ، Dirt و Dirt 2 تجربه کرده ایم اما این نسخه دارای تغییراتی مهم است که باعث زیبا شدن بازیه F1 شده است. تکنولوژی ای که در این بازی به کار رفته است باعث شده است تا بازی ایرودینامیک منحصر به فردی داشته باشد. همچنین خطای دست هم در سرعت های بالایه ۲۰۰ MPH ( یا ۳۲۲ کیلومتر بر ساعت ) وجود دارد که باعث هر چه زیبا تر شدن بازی می شود. آب و هوا نقش بسیار مهمی را ایفا می کند به طور مثال تجربه ی رانندگی در هوای آفتابی خیلی با زمانی که هوا بارانی است فرق می کند. مطمئنا نمای کابین رویایی تر است. در آن رقابت اتوموبیل های مسابقه ای که هر کدام رکورد سرعت را می شکنند شما در حال دست و پنجه نرم کردن با باران هستید. در طی رانندگی ، شاهد جاری شدن آب بر رویه شیشه ی خود هستید که به زیبایی درست شده است. همینطور زمین بازی هم از این قاعده خارج نیست! شفافیت زمین در هنگام باران به زیبایی دیده می شود اما در کنار چهره ی زیبای خودش باطنی نابودگر دارد که هر لحظه می تواند شما را گرفتار خودش کند!

 

 

دانلود بازی فوق العاده زیبای F1 2010 شما می توانید این بازی زیبا را در دو DVD به صورت اوریجینال از فروشگاه دانلودها با قیمت ۴۵۰۰ تومان سفارش دهید و در درب منزل تحویل بگیرید. برای سفارش اینجا را کلیک کنید.
 

دانلود بازی فوق العاده زیبای F1 2010 بازی های عرضه شده در سایت و فروشگاه دانلودها زیر نظر بنیاد ملی بازی های رایانه ای و دارای مجوز از وزارت ارشاد و فرهنگ اسلامی می باشند.

 

حداقل سیستم مورد نیاز:

Following are the minimum system requirements for the game F1 2010
OS: windows xp, windows vista, windows 7
Processor: core2duo
Memory: 2gb
Hard Drive: 15gb
Video Memory: 256mb
Video Card: geforce 8 series or better
DirectX: 9c
Keyboard
Mouse

 

تصاویری از محیط بازی:

 

 توضیحات: پس از دانلود و اکسترکت کردن ، داخل پوشه دانلودی خود شوید و ابتدا نرم افزار FreeArc-0.666-win32.exe را نصب نمایید. پس از اتمام نصب ، با استفاده از این نرم افزار ، فایل F1 2010 (www.Downloadha.com).arc را اکسترکت نمایید. حال ، فایل های اکسترکت شده در دسکتاپ شما وجود دارند. داخل فولدر موجود در دسکتاپ شوید و وارد فولد Support شوید. تمامی فایل های اجرایی موجود در این پوشه را نصب نمایید.سپس بازی را بوسیله f1_2010.exe اجرا نمایید. تمامی فایل های فشرده و روش نصب بازی تست شده و سالم می باشند. تیم دانلودها امیدوار است از این بازی فوق العاده زیبا نهایت لذت را ببرید.

 

توضیحات: کاربران عزیزی که در هنگام اجرای بازی با مشکل در ساختن اکانت و وارد کردن پسوورد مواجه میشن ، توضیحات زیر را انجام داده تا مشکل آن ها برطرف شود:

در هنگامی که از شما در مورد اکانت سوال می شود ، بر روی گزینه Create a New Profile کلیک کنید و در پنجره بعدی ، به جای زدن گزینه Continue به پایین نوشته ها آمده تا در خط آخر با نوشته ای با نام Create Gamer Profile مواجه شوید. حال بر روی آن کلیک کرده و اکانت آفلاین خود را بسازید و به اجرای بازی بپردازید.

 

 توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

دانلود پارت ۱:             Rapidshare     Mediafire    Adrive    Direct Link

دانلود پارت ۲:             Rapidshare     Mediafire    Adrive    Direct Link

دانلود پارت ۳:             Rapidshare     Mediafire    Adrive    Direct Link

دانلود پارت ۴:             Rapidshare     Mediafire    Adrive    Direct Link

دانلود پارت ۵:             Rapidshare     Mediafire    Adrive    Direct Link

دانلود پارت ۶:             Rapidshare     Mediafire    Adrive    Direct Link

دانلود پارت ۷:             Rapidshare     Mediafire    Adrive    Direct Link

دانلود پارت ۸:             Rapidshare     Mediafire    Adrive    Direct Link

دانلود پارت ۹:             Rapidshare     Mediafire    Adrive    Direct Link

دانلود پارت ۱۰:           Rapidshare     Mediafire    Adrive    Direct Link

 

رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود