دانلود نرم افزار قفل و رمزگذاری فایل ها و پوشه ها – Folder Guard 20.1

4/5 - (4 امتیاز)

Folder Guard نرم افزار امنیتی قدرتمندی است که توسط آن می توان از دسترسی افراد غیر مجاز به فایل ها، پوشه ها و یا سایر منابع ویندوز جلوگیری کرد. این منابع می تواند شامل کنترل پانل، منوی استارت، دسکتاپ، نوار وظیفه (Taskbar) و … باشد. با دانلود Folder Guard می توان برای کل فایل ها و پوشه ها و یا هریک از آن ها به صورت جداگانه، یک رمز عبور مشخص تعیین کرد. از دیگر امکانات نرم افزار Folder Guard می توان به مخفی کردن پوشه های محرمانه اشاره نمود. پوشه های مخفی شده از دید و دسترس پنهان مانده تا آن که رمز عبور صحیح وارد شود.

محافظت از فایل های حساس و مهم سیستم تا کسی قادر نباشد آنها را دستکاری کرده و تغییر بدهد و یا احیانا آنها را ازبین ببرد نیز در این نرم افزار گنجانده شده است. ضمنا می توان برای دسترسی به پوشه های محافظت شده کاربرانی را معرفی نمود تا فقط افراد خاصی بتوانند به اطلاعات شما دسترسی داشته باشند. شما می توانید فولدرهای خود را کاملا شخصی کنید. به صورتی که از چشم دیگران پنهان شود یا اگر وارد پوشه های مورد نظر شما شوند، با محتوای خالی مواجه شوند.

امنیت بالای نرم افزار Folder Guard باعث می شود تا در همه ی محیط ها مانند آفیس، اکسپلورر ویندوز، نرم افزارهای تحت داس و … از داده های شخصی شما محافظت شود. هم چنین شما می توانید قابلیت دسترسی به درگاه های USB، CD-ROM و هر درایو قابل حذف دیگر را مسدود نمایید. محدودیت دسترسی برای نصب یا حذف نرم افزارهای مشخصی در ویندوز نیز از دیگر ویژگی های دانلود Folder Guard است.

دانلود-Folder-Guard

اسکرین-شات-Folder-Guard  اسکرین-شات-Folder-Guard اسکرین-شات-Folder-Guard

info

Folder Guard® is a powerful computer security program that you can use to control access to files, folders, and other Windows resources. You can use Folder Guard to lock your personal files and folders with passwords, to stop other users from peeking into your records. You can even completely hide your private folders from virtually all applications, and such folders would remain invisible until you enter a valid password. You can also protect sensitive system files from modification or destruction, disable access to the removable drives, restrict access to Control Panel, and more.

سیستم مورد نیاز

Windows 7 with Service Pack 1
Windows 8.1
Windows 10
Windows Server 2008 R2 with Service Pack 1
Windows Server 2012
Windows Server 2012 R2
Windows Server 2016

راهنمای نصب

1) پس از اتمام نصب، نرم افزار را به هیچ وجه اجرا نکنید. محتوای درون پوشه Patch را به محل نصب نرم افزار منتقل کنید. باتوجه به معماری سیستم خود (32بیتی یا 64بیتی) فایل پچ مربوطه را به صورت Run as Administrator اجرا کرده و بر روی Patch کلیک کنید.

2) سپس keygen را اجرا کنید و در قسمت Registered to عبارت دلخواه خود (مثلا Downloadha) را وارد کنید. در قسمت  Computer عددی بین 1 تا 99 را وارد کرده و از منوی Product نرم افزار Folder Guard را انتخاب کنید و سپس Generate را بزنید.

3) نرم افزار را اجرا کنید.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

دانلود آخرین آپدیت با حجم 7 مگابایت

———————

دانلود نسخه v18 با حجم 6 مگابایت – کرک 100% سالم