پچ جدید بازی فوق العاده زیبای Pes 2011 با نام PESEdit 2011 Patch 0.2

اولین رای باشید!

همواره برای تمامی سری های بازی محبوب Pro Evolution Soccer پس از انتشار رسمی بازی ، افزونه هایی عرضه می شود تا بازی را به جدیدترین نقل و انتقالات ممکن و انجام آخرین تغییرات آپدیت کند. در آخرین نسخه این افزونه ها ، برای بازی بسیار محبوب Pro Evolution Soccer 2011 که چندی پیش منتشر شده ،  پچ شماره  2 این بازی  آماده شده که تغییرات بسیار زیادی را در محیط بازی ایجاد کرده است. شما از هم اکنون می توانید این آپدیت را به صورت کاملا رایگان و با توضیحات کامل نصب ، از وبسایت دانلودها دریافت نمایید.

 

 

تغییرات انجام شده به نقل از گروه PESEdit:

Complete Bundesliga (All added players with PSD stats, correct appearence and boots, ALL teams with correct squads, numbers, lineups and fan colours, added Werder Bremen and Bayern München to ‘Bundesliga’ league)
Correct player names for ALL unlicensed National Teams
Fixed ALL transfers and squad numbers for Premier League, Ligue 1, Serie A, Eredivisie, La Liga and most of Others Europe (only transfers with existing players, no players added yet, wait for next version)
New ball (adidas ‘Torfabrik’)
New faces (Barrios, Diego, Dzeko, Özil, Pato (changed back to KONAMI default))
New kits (Almeria, Anderlecht, Besiktas, Cluj, Espanyol, Getafe, Hércules,
Hamburg, Lecce, Leverkusen, Nürnberg, Rubin Kazan, Schalke, Wolfsburg)
New music (3 songs, details below)
Normalised songs volume to -1dB
Relinked a lot of faces (Adler, Arango, Asamoah, Ballack, Barrera, Beasley, Beck, Castelen, Farfán, Gentner, Halil Altintop, Helmes, Ivanschitz, Jovanovic, Krasic, Metzelder, Odemwingie, Pander, Pliatsikas, Rolfes, Schäfer, Simunek, van Nistelrooy, Westermann, Zé Roberto, Ziani)

 

 توضیحات:پس از دانلود و اکسترکت کردن فایل های فشرده ، به راحتی به نصب آپدیت بپردازید. فقط دقت داشته باشید که محل نصب آپدیت را ، محل نصب بازی انتخاب کنید.  ابتدا فایل installer.exe را نصب کنید. سپس به نصب فایل اجرایی Fix.exe بپردازید و دقت داشته باشید که مثل نصب فایل installer.exe محل نصب را ، محل نصب بازی انتخاب کنید.

 

 در صورت بروز هرگونه مشکل در اجرای بازی ، می توانید فایل های اصلی img را از بازی اصلی خود که دانلود نموده و یا خریده اید ، در قسمت program files/KONAMI/Pro Evolution Soccer 2011/img کپی کرده و در محل نصب بازی و در فولدر img جایگزین نمایید.

اگر با مشکل اجرای Insert Disc intro Drive مواجه شدید ، کرک اصلی بازی که همراه بازی دانلودی شما و یا بازی خریداری شده شما می باشد را در محل نصب بازی کپی نمایید و با ان بازی را اجرا نمایید.

کاربرانی که بازی را از وبسایت دانلودها دریافت نموده اند ، اگر با مشکل Insert Disc into Drive مواجه شدند ، ابتدا کرک Reloaded را که در آخر همین پست موجود هست را در محل نصب بازی جایگزین نمایند و اگر باز هم مشکل آن ها برطرف نشد از همان کرک قبلی Genesis استفاده نمایند. روش استفاده از کرک در پست مربوط به بازی توضیح داده شده است.

 

 توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

دانلود پارت ۱:             Rapidshare    Mediafire    Direct Link

دانلود پارت ۲:             Rapidshare    Mediafire    Direct Link

 

رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود