آموزش و افزایش سرعت تایپ با RapidTyping 3.3.6 Final

اولین رای باشید!

مطمئنا هریک از ما کاربران دوست داریم حتی بسته به هر فعالیتی که با رایانه خود انجام می دهیم سرعت بالایی در تایپ داشته باشیم. حتی اگر ساده ترین کارها را هم با رایانه شخصی خود انجام می دهیم اما دوست داریم بتوانیم در سریعتر زمان ممکن کلمات ، جملات و یا حتی صفحات را در محیط های مختلف نرم افزار تایپ کنیم اما هرچقدر سعی می کنیم به نظر کمی دشوار می رسد اما دقیقا برعکس این موضوع صادق است چرا که می توان با کمی تمرین و حوصله این سرعت دست را بسیار بالا برده به طوری که در یک دقیقه بتوان چندین سطر را هم تایپ کرد.
RapidTyping نرم افزاریست که می تواند در محیطی جذاب و سرگرم کننده و با یک سری تمرین های ساده اما خاص سرعت کارکرد کاربران را برروی کیبورد سیستم بسیار افزایش دهد. این نرم افزار که از زبان فارسی هم پشتیبانی می کند طوری عمل می کند که در ابتدا کاربر با تایپ مداوم دو حرف دست خود را عادت می دهد و مرحله به مرحله می تواند با راهنمایی هایی که به صورت خودکار با نمایش صحیح انگشتان از خود نشان می دهد کاربر هم پیشرفت کند.
این ابزار همچنین قابلیت استفاده برای چند کاربر را دارد یعنی در یک سیستم می توان برای نرم افزار چند کاربر تعریف کرد تا هریک از آن ها بتوانند بسته به استفاده خود از RapidTyping بهره برداری نمایند ؛ کاربران با استفاده از این نرم افزار می توانند به راحتی پس از مدت بسیار کوتاهی بهترین نتیجه گیری را از نرم افزار انجام دهند.

 

 

 

پسورد فایل: www.downloadha.com

لینک دانلود – 7.7 مگابایت | لینک کمکی

 

رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود