پخش فایل های صوتی و تصویری با Media Player Classic HomeCinema (نسخه قابل حمل)

5/5 - (1 امتیاز)

نام این نرم افزار بسیار مفید  Media Player Classic میباشد که با  وجود ظاهری بسیار ساده و غیر مجلل کارایی بسیار بسیار بالایی دارد.یکی از قابلیت های بسیار جالب این نرم افزار امکان دسترسی مستقیم آن به منبع عظیمی  از کدکها و فرمتهای ویدیویی و صوتی و تصویری میباشد که در صورتی که برنامه نتواند  فایلی را تشخیص دهد و کدکی برای آن یافت کند ، میتواند در صورتی که تماس شما با  اینترنت برقرار باشد ، در منابع عظیم اینترنتی خود به دنبال کدک مورد نظر گذشته و  پس از یافتن و نصب خودکار ( و آن هم با سرعت بالا ) ، آن فایل را برای شما نمایش  دهد. این قابلیت در مواقعی که شما در اینترنت میخواهید یک فایل را به صورت مستقیم  تماشا نمایید بسیار مفید میباشد زیرا این برنامه میتواند به عنوان پلیر پیش فرض در  مرورگر نیز استفاده شود و وظیفه پخش فایلها را در اینترنت به جای Windows Media  Player به عهده بگیرد.
این برنامه انواع بسیاری از فایلهای صوتی و تصویری را پشتیبانی میکند به صورتی که  شما میتوانید با آن انواع تصاویر را نیز مشاهده نمایید. پشتیبانی این برنامه از  فایلهای متنوع صوتی و ویدیویی و تصویری به اندازه ای وسیع است که نمیتوانم همه آنها  را تک به تک در این مقاله ذکر کنم. فقط کافی است یک بار آن را امتحان نمایید تا  متوجه کارایی بسیار بالای این پلیر کوچک بشوید.
هر کدکی که بر روی سیستم شما نصب شده باشد و یا نصب شود توسط این نرم افزار شناسایی  شده و شما میتوانید فایل خود را مستقیما با Media Player Classic مشاهده  نمایید.

 

 

پسورد فایل: www.downloadha.com

لینک دانلود – 41.4 مگابایت | لینک کمکی

 

رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود