پچ جدید بازی فوق العاده زیبای Pes 2011 با نام PESEdit 2011 Patch 0.4

اولین رای باشید!

همواره برای تمامی سری های بازی محبوب Pro Evolution Soccer پس از انتشار رسمی بازی ، افزونه هایی عرضه می شود تا بازی را به جدیدترین نقل و انتقالات ممکن و انجام آخرین تغییرات آپدیت کند. در آخرین نسخه این افزونه ها ، برای بازی بسیار محبوب Pro Evolution Soccer 2011 که چندی پیش منتشر شده ،  پچ شماره  2 این بازی  آماده شده که تغییرات بسیار زیادی را در محیط بازی ایجاد کرده است. شما از هم اکنون می توانید این آپدیت را به صورت کاملا رایگان و با توضیحات کامل نصب ، از وبسایت دانلودها دریافت نمایید.

 

 

 

تغییرات انجام شده به نقل از گروه PESEdit:

Added 'DLC' players for Other Teams South America and Copa Libertadores teams (→ now all teams up to date)
Added 22 generic ingame edit stadiums (thanks to klashman69 & friends)
Added 'Stadium Selector' (optional download) with 2 stadiums included for now (Moses Mabhida Stadium, Durban & Schüco Arena, Bielefeld → more info in 3 – PESEDIT Selector)
Bundesliga PESEDIT STATS
Corrected map position for the city of Hamburg
PSD stats for Serie A and a few of Others Europe
Kits for all national teams (complete configs for Europe & Africa, rest only relinked & correct radar/shorts colours right now)
ML rankings updated for all teams
New faces (Cech, Cisse, David Luiz, Dominguez, Ganso, Hugo Almeida, Neymar, Pique, Vidal)
New menus (32 menus in total, 30 custom menus and 2 Messi default menus to choose from)
Newest transfers (short term loans in England; South American teams)
Partial 2. Bundesliga (emblems, home stadiums, kits, national team players, names)
Updated Edit Mode hairstyles (ALL short/straight hairstyles, many of very short/straight/curled)
Updated home stadiums for ALL EUROPEAN TEAMS
Updated formations for ALL TEAMS of Premier League, Ligue 1, Serie A, Eredivisie, Bundesliga & La Liga; and a few of Others Europe

 

 توضیحات:پس از دانلود و اکسترکت کردن فایل های فشرده ، به راحتی به نصب آپدیت بپردازید. فقط دقت داشته باشید که محل نصب آپدیت را ، محل نصب بازی انتخاب کنید. 

 

 در صورت بروز هرگونه مشکل در اجرای بازی ، می توانید فایل های اصلی img را از بازی اصلی خود که دانلود نموده و یا خریده اید ، در قسمت program files/KONAMI/Pro Evolution Soccer 2011/img کپی کرده و در محل نصب بازی و در فولدر img جایگزین نمایید.

اگر با مشکل اجرای Insert Disc intro Drive مواجه شدید ، کرک اصلی بازی که همراه بازی دانلودی شما و یا بازی خریداری شده شما می باشد را در محل نصب بازی کپی نمایید و با ان بازی را اجرا نمایید.

 

 توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

دانلود پارت ۱:             Rapidshare    Mediafire    Direct Link

دانلود پارت ۲:             Rapidshare    Mediafire    Direct Link

 

رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود