یافتن عکس های شبیه هم با نرم افزار Image Comparer 3.7 Build 710

3/5 - (2 امتیاز)

برای دارندگان گالری های تصاویر بزرگ و افرادی که علاقه به جمع آوری تصاویر متعدد دارند , تصاویر تکراری و شبیه به هم از مشکلات سخت قابل حل است . هرچه تعداد تصاویر شما بیشتر باشد , جداسازی تصاویر تکراری و شبیه به هم مشکل تر است . حتی برای افراد عادی نیز بارها پیش می آید که نیاز به یافتن تصاویر شبیه هم دارند . در این مواقع چگونه به جستجو برای یافتن تصاویر همانند و شبیه می پردازید؟ مطمئنا جستجو بر اساس نام جستجوی قابل قبولی نیست !
شرکت BolideSoft نرم افزاری تحت نام Image Comparer را نوشته و عرضه نموده است که قادر به جستجو در بین تصاویر بر اساس الگوریتم مخصوص یافتن تصاویر شبیه هم است ! بنابراین هر تصویر همانند تصویر داده شده به نرم افزار را برای شما پیدا می کند و نمایش می دهد ! برای این نرم تفاوتی ندارد که نام فایلها , حجم آنها و کیفیت تصویر تفاوت کند , بلکه تنها شباهت خود تصاویر ملاک است . دیگر ویژگی قدرتمند این نرم افزار نمایش میزان شباهت بر حسب درصد است ! بلی این نرم افزار به شما نشان می دهد تا ۲ تصویر چه مقدار شباهت دارند .
سرعت بالای نرم افزار از دیگر شاخصه های خوب این محصول است و در عرض ۱ یا ۲ دقیقه خواهید دید چه مقدار تصویر مشابه موجود در گالری شما را برای شما جمع آوری و آماده ی نمایش کرده است و با یک کلیک قادر به پاک کردن , کپی کردن و جابجا کردن آنها خواهید بود .
دیگر ویژگی منحصر به فرد این نرم افزار در مقایسه با محصولات مشابه پشتیبانی فرمتهای مختلف رایج تصویریست . اکثر نرم افزار های عرضه شده در این رابطه تنها قادر به پیدا کردن تصاویر مشابه از یک فرمت هستند ولی Image Comparer قادر به یافتن تصاویر مشابه از فرمتهای JPEG, J2K, BMP, GIF, PCX, PNG, TIFF, TGA, ICO, CUR می باشد .

 

 

 

پسورد فایل: www.downloadha.com

لینک دانلود – 3.22 مگابایت | لینک کمکی

 

رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود