تهیه آرشیو کامل از فیلم های شما با Movie Collector Pro v7.1 Build 3

اولین رای باشید!

شاید شما نیز در دسته افرادی می باشید که علاقه بسیار زیادی به فیلم های سینمایی دارید و با گرفتن هر فیلم جدید یا قدیمی که تا به حال ندیده اید یک نسخه از آن تهیه می کنید و هم اکنون دارای یک آرشیو با تعداد بالایی از فیلم ها می باشید. بسیاری از افراد این چنینی در کار خود دارای نظم خاصی نیستند و بیشترین حد نظم در هنگام نگهداری از فیلم ها به صورت منظم در یک کیف Cd و یا یک Cd Bank اعمال می شود ، اما هیچ گونه اطلاعات و مسائل مربوط به فیلم برای آنها در قسمتی خاص درج نمی شود.
نرم افزاری را امروز به شما معرفی می کنیم که به کمک آن می توانید اقدام به دسته بندی منظم فیلم های خود نمایید و از امکانات جانبی دیگر نظیر درج اطلاعات و دیگر مسائل استفاده کنید.
Movie Collector Pro نام نرم افزاری از شرکت معروف collectorz می باشد که در زمینه ساخت نرم افزارهای مختلف در زمینه دسته بندی اطلاعات گوناگون فعالیت می کند. در این برنامه کاربران می توانند لیستی از فیلم ها ، تعداد آن ها ، ریز جزئییات و … را تهیه کرده و به قسمت مربوط به هر فیلم ارائه نمایند. همچنین در این نرم افزار می توان به کمک اینترنت و سایت های بزرگی همچون Amazon اقدام به دریافت اطلاعات مربوط به یک فیلم و یا عکس آن نمود.

 

 

از ویژگی های این نرم افزار می توان به موارد زیر اشاره نمود:

– ساخت یک database منظم و منسجم از فیلم ها و اطلاعات مربوط با آنها

– توانایی دانلود تصاویر و اطلاعات مربوط به هر فیلم از Database های Online در اینترنت

– قابلیت جستجو در میان لیست و فایل ها از طریق نام ، اطلاعات و عکس

– توانایی چاپ لیست و یا ذخیره سازی در فایل های خروجی

– توانایی اجرای فیلم ها

– سازگار با نسخه مختلف ویندوز و نسخه جدید یعنی ویندوز ۷

 و … .

 

پسورد فایل: www.downloadha.com

لینک دانلود – 11.5 مگابایت | لینک کمکی

 

رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود