دانلود بازی بسیار زیبای Nail’d

1/5 - (1 امتیاز)

این بازی زیبا توسط شرکت Deep Silver ساخته شده است و سازندگان بازی قول داده اند تا یک بازی کاملا عالی به گیمر ها تقدیم کنند و از این بازی لذت ببرند. به گفته های شرکت Deep Silver این بازی در وجود و روح بازیکن یک حس قوی جوگیر شدن و… دست میدهد. گرافیک کاملا خیره کننده که همگی ما ان را در  نمایشگاه E3 2010 دیدیم نشان دهنده ی یک بازی کاملا حرفه ای در زمینه ی رالی صخره نوردی هست. این بازی در پارک ملی به صحنه گذاشته میشود و انجوری که در تریلر ها مشخص بود ، گویا سازنده ها به خوبی به این پارک دقت داشته اند که توانسته اند اینجور دقیق طراحی کنند. همانطوری که گفته شد این بازی دارای گرافیک خیره کننده ای است و انقدر گرافیک عالی می باشد که حتی بدن کسانی که بر روی موتور ها نشسته اند کاملا کش می آید.

|به همراه دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی از سرور سایت|

 

 

عنوان ویدیو گیم : Nail'd
ژانر : Racing
پلتفورم ها : PC , XBOX360 , PS3
خالق : Techland
ناشر : Deep Silver
قابلیت آنلاین : دارد
درجه بندی سنی : E

 

نویسنده :علیرضا ایرانفر

 

حداقل سیستم مورد نیاز:

* OS: Windows XP (with SP3)or Windows Vista (with SP1)
* CPU: Intel Pentium 4 3.2 Ghz, Intel Pentium D 2.66 Ghz, AMD Athlon 64 3500+ or higher
* RAM: 1 GB Windows XP / 2 GB Windows Vista
* HDD: 4 GB free disk space
* Graphics: 256 MB Graphics Memory with Shader Model 3.0 or higher
* Sound Card: DirectX 9 Compatible
* DirectX: Version 9.0c

 

سیستم پیشنهادی:

* OS: Windows XP (with SP3)or Windows Vista (with SP1)
* CPU: Intel Pentium 4 3.2 Ghz, Intel Pentium D 2.66 Ghz, AMD Athlon 64 3500+ or higher
* RAM: 2 GB
* HDD: 4 GB free disk space
* Graphics: 256 MB Graphics Memory with Shader Model 3.0 or higher
* Sound Card: DirectX 9 Compatible
* DirectX: Version 10

 

تصاویری از محیط بازی:

 

 توضیحات:ابتدا قبل از همه چیز ، پس از دانلود کردن بازی ، آنتی ویروس خود را غیر فعال نموده تا فایل های موجود در پوشه Crack پاک نشوند. پس از غیر فعال سازی آنتی ویروس خود ، بازی را اکسترکت کنید. حال دقت داشته باشید که به هیچ وجه به اینترنت متصل نباشید و کاملا کامپیوتر شما از اینترنت قطع باشد. حال به نصب بازی بپردازید. در هنگام نصب از شما سریالی درخواست می شود که می توانید از طریق rld-naildkg.exe که در پوشه Crack قرار دارد ، سریالی را Generate کنید و بازی را نصب کنید. پس از اتمام نصب ، به محل نصب بازی رفته و فایل اجرایی naild_activator.exe را کپی کنید و سپس این فایل را اجرا نمایید. پس از اجرا به شما گفته می شود که سریالی به طور خودکار ایجاد شده ، دکمه ای را بزنید تا پنجره بسته شود. حال به اجرای بازی بپردازید. در قسمت ساختن اکانت ، گزینه Local Profile را انتخاب کنید و از ساختن اکانت آنلاین خود داری کنید. دقت داشته باشید که در هنگام بازی همچنان به اینترنت متصل نباشید ولی می توانید پس از انجام مراحل بالا ، آنتی ویروس خود را فعال کنید. روش کرک بازی و فایل های فشرده تست شده و سالم می باشند. تیم دانلودها امیدوار است از این بازی بسیار زیبا نهایت لذت را ببرید.

 

مشکلات رایج:

۱)اگر در هنگام بازی با مشکل d3dx9 و یا از این قبیل مشکلات مواجه شدید ، آخرین نسخه DirectX را نصب نموده و سیستم را ریستارت کنید و سپس به اجرای بازی بپردازید. آخرین نسخه DirectX را می توانید از اینجا دانلود کنید. هم چنین در اکثر بازی ها ، در فایل های دانلودی شما وجود دارد.

۲) در هنگام اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که همیشه آنتی ویروس شما غیر فعال باشد . زیرا اکثر مواقع ، آنتی ویروس ها ، کرک بازی ها را ویروس شناسایی کرده و آن را پاک می کنند و به همین علت شما نمی توانید بازی را کرک کنید و بازی اجرا نمی شود.

۳) سرورهای مختلف قابلیت جایگزینی همدیگر را دارا می باشند. به این ترتیب که اگر شما چند پارت به طور مثال از سرور Direct Link دریافت کنید و سایر پارت ها را از سرور Fileserve و یا Rapidshare و یا … ، در اکسترکت کردن بازی مشکلی بوجود نخواهد آمد.

 

 توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

توجه: لینک های سرور Direct Link در قسمت "دانلود در پارت های ۱گیگابایتی" تا ۲۰ روز دیگر ، یعنی مورخه ۳۰ آذر ماه فعال خواهد بود. ولی لینک های سرور Direct Link قسمت "دانلود به صورت پارت های ۲۰۰ مگابایتی" تا ۱۵ دی ماه فعال خواهند بود. لطفا در دانلود خود دقت کافی را داشته و با توجه به مدت زمان دانلود خود ، از سرور مناسب استفاده نمایید. لینک سایر سرورها تا همیشه سالم بوده و بدون محدودیت زمانی می توانید از آن ها استفاده کنید.

 

دانلود در پارت های ۱گیگابایتی:

دانلود پارت ۱ :     Rapidshare    Fileserve    Ex.ua    Duckload    Sharehoster     Direct Link

دانلود پارت ۲ :     Rapidshare    Fileserve    Ex.ua    Duckload    Sharehoster     Direct Link

دانلود پارت ۳ :     Rapidshare    Fileserve    Ex.ua    Duckload    Sharehoster     Direct Link

 

دانلود به صورت پارت های ۲۰۰ مگابایتی:

دانلود پارت ۱:             Rapidshare    Mediafire    Direct Link

دانلود پارت ۲:             Rapidshare    Mediafire    Direct Link

دانلود پارت ۳:             Rapidshare    Mediafire    Direct Link

دانلود پارت ۴:             Rapidshare    Mediafire    Direct Link

دانلود پارت ۵:             Rapidshare    Mediafire    Direct Link

دانلود پارت ۶:             Rapidshare    Mediafire    Direct Link

دانلود پارت ۷:             Rapidshare    Mediafire    Direct Link

دانلود پارت ۸:             Rapidshare    Mediafire    Direct Link

دانلود پارت ۹:             Rapidshare    Mediafire    Direct Link

دانلود پارت ۱۰:           Rapidshare    Mediafire    Direct Link

دانلود پارت ۱۱:           Rapidshare    Mediafire    Direct Link

 

– دانلود کرک نهایی Reloaded بازی به صورت جداگانه

 

رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود