دانلود Malwarebytes Premium 4.2.0.82 – نرم افزار پاک سازی برنامه های مخرب

4.7/5 - (4 امتیاز)

دانلود Malwarebytes Premium نرم افزاری مناسب برای از بین بردن انواع فایل های مخرب است. کامیپوتر شما در خطر آلوده شدن به انواع ویروس ها، تروجان ها، کرم های اینترنتی، جاسوس افزار ها و رویت کیت ها می باشد. این نرم افزار برای مبارزه با این گونه تهدیدات می تواند امنیت مناسبی را برایتان فراهم آورد. این نرم افزار به عنوان یک نرم افزار کمکی برای آنتی ویروس ها انتخاب بسیار عالی محسوب می شود. این نرم افزار با داشتن آپدیت های منظم از جدید ترین خطرات مطلع است و با سازگاری با دیگر انتی ویروس ها امنیت بالایی را برایتان پدید خواهد آورد.

نرم افزار Malwarebytes Premium این توانایی را دارد حتی پیشرفته ترین نرم افزار های مخرب موجود را به صورت ریشه ای و موثر از روی سیستم شما بردارد. این نرم افزار دارای قابلیت هایی می باشد که شامل یک کنترل کننده محافظ داخلی می باشد که پردازه های مخرب و مشکوک را پیش از آن که حتی شروع شوند را بلاک و متوقف می نماید. این نرم افزار تمامی پردازه های درحال اجرا را کنترل و بررسی نموده و پردازه های مشکوک را قبل از اینکه بتوانند اجرا شود و به سیستم آسیب برسانند متوقف می نماید.

ماژول حفاظتی نرم افزار از فناوری پیشرفته ابتکاری اسکنی استفاده می نماید که تمامی سیستم شما را به منظور محافظت و ایمن نگاه داشتن آن کنترل و بررسی می نماید. به علاوه نرم افزار، یک مرکز اطلاع رسانی تهدید ارائه می نماید که به شما اجازه می دهد تا خود را متناسب با جدید ترین نرم افزار های مخرب بروز نگه دارید.

دانلود Malwarebytes Premium

اسکرین-شات-Malwarebytes-Premium اسکرین-شات-Malwarebytes-Premiumاسکرین-شات-Malwarebytes-Premium

info

Malwarebytes Anti-Malware has been a popular “second opinion” scanner since 2008. Its free version is good, but the commercial Malwarebytes Anti-Malware Premium goes further, offering real-time protection, scheduled scanning, and the ability to block malicious websites.

It’s an appealing feature list, especially as the program gives you all this without conflicting with existing security tools. But how does it work in real life? We downloaded Malwarebytes Anti-Malware Premium 2 to take a look.

The program is launched from a system tray icon, and initially displays its Dashboard. This summarizes all the key system details, including your real-time protection level, database version and last scan time.

You can launch scans directly from the Dashboard with a single click, but if you need more control then clicking the Scan button displays three options: “Hyper Scan” runs a quick check of running processes, “Threat Scan” (the new name for Quick Scan) also examines your Registry and the most vulnerable areas of the file system, while “Custom Scan” allows you to precisely define exactly what the program should check (which can be everything, if you want to recreate the old Full Scan).Malwarebytes5

سیستم مورد نیاز

Software Requirements:
Microsoft® Windows Vista, Windows 7, Windows 8, Windows 10 (32 bit and 64 bit).
Microsoft® Windows XP Service Pack 2 or later.
Microsoft® Internet Explorer 6 or newer.

Hardware Requirements:
800MHZ CPU or faster.
256MB of RAM (512MB or more recommended).
20MB free hard disk space.
800×600 or greater screen resolution.
Active internet connection for database and product updates.

راهنمای نصب

1) به پوشه Crack مراجعه کنید. فایل “LicenseMalwareBytes.exe” را به صورت Run as Administrator اجرا کنید و اجازه بدهید در حال اجرا باشد. حتما اجازه بدهید تا این فایل دسترسی های لازم از فایروال شما را داشته باشد. اگر سئوالی درباره Allow Access در فایروال شد، اجازه بدهید.

2) فایل ستاپ (نصب نرم افزار) را اجرا کنید. گزینه  “Personal Computer” را انتخاب نمایید.

3) بر روی Install کلیک کنید تا عملیات نصب انجام شود.

4) نرم افزار را اجرا کنید. بر روی Get Started کلیک کنید. در پنجره بعدی گزینه “Maybe Later” را بزنید. سپس در مرحله بعدی گزینه “Open Malwarebytes Free” را انتخاب کنید.

5) نرم افزار اجرا می شود. از منوهای بالا سمت راست در محیط نرم افزار، به بخش تنظیمات مراجعه کنید (علامت چرخ‌دنده دارد).

6) در زبانه General به انتهای آن مراجعه کنید تا گزینه Proxy Server را مشاهده نمایید. آن را فعال نمایید (با کلیک بر روی باکس دایره کوچکی که در سمت راستش است).

7) مقادیر Address و Port را بایستی وارد کنید. بدین صورت بایستی وارد شود:

Address: 127.0.0.1

Port: 9999

 

8) به زبانه Account مراجعه کنید تا مطمئن شوید که نسخه پرمیوم برای شما فعال شده است. اگر هنوز فعال نشده بود، لطفا یک بار نرم افزار را ببندید و مجدد اجرا کنید (فعال سازی که در گام اول اجرا کرده اید را هم یک بار ببندید و مجدد به صورت Run as Administrator اجرا کنید).

9) حال که پیغام پرمیوم برای شما نمایش داده شد، دوباره به بخش General برگردید و Proxy Server را حتما غیرفعال کنید.

8) کار تمام است. نرم افزار به صورت کامل فعال شده است. اگر اخطاری در زمینه عدم توانایی ارتباط آنلاین اعلام شد، آن را نادیده بگیرید. چرا که نسخه پرمیوم کاملا اکتیو شده است.

————

نکته اول) چنانچه پس از واردکردن مقادیر گام هفتم و مراجعه به زبانه “Account” با اخطار Unable to contact license server مواجه شدید، آن را نادیده بگیرید. بر روی OK کلیک کنید. کمی فرصت بدهید تا فعال سازی انجام شود. پس از چند دقیقه مشاهده می کنید که لایسنس پرمیوم برای شما فعال شده است.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

لینک دانلود با حجم 180 مگابایت