مجموعه کامل پلاگین ویرایش صدا – Waves Complete 10 24.1.2019

5/5 - (2 امتیاز)

به مناسبت جشن ۲۵سالگی پلاگین Waves، نسخه جدید آن تحت عنوان Waves v10 منتشر شد. هرچه زودتر خود را به این نسخه به روزرسانی کنید تا از نشست های آینده موسیقی مطلع شوید، تطبیق پذیری VSTهای این نرم افزار با نرم افزارهای جانبی توسعه یافته، پشتیبانی تکنیکال بیشتر مورد توجه بوده و گستره ای از پلاگین های جدید به نرم افزار اضافه شده اند. قابلیت CLA MixHub حال به عنوان یک پلاگین جداگانه در اختیار شما قرار می گیرد. بسیاری از مشکلات این پلاگین مانند عدم نمایش مقادیر در ۰db در بسته ی Abbey Road TG Mastering Chain، ایجاد اختلاف زمانی در صورتی که صدای خواننده از مرز ۸۸/۹۶khz عبور کند، کرش کردن IR1 در نرم افزار Pro Tools و … همگی برطرف شده اند.

نرم افزار های زیادی برای ساخت موزیک با کامپیوتر وجود دارند که هر کدام دارای امکانات زیادی هستند. نرم افزار هایی هم هستند که با وجود امکانات زیادی که دارند امکان اضافه کردن امکانات جدید را هم به کاربر می دهند مثل انواع افکت های صوتی و صدا سازهای جانبی. پلاگین vst یک نوع استاندارد برای نرم افزارهای صوتی است که ابزار های اضافه را برای این نرم افزارها فراهم می کند.برای مثال نرم افزارهای ویرایش و تنظیم صدا مثل: Adobe Audition ، Sound forge ، Cool Edit و… از پلاگین های vst پشتیبانی میکنند و شما میتونید یک افکت صوتی (مثلا Auto tune) را وارد برنامه کرده و افکتش را روی فایل هایتان اعمال کنید. مجموعه ای شامل بیش از ۲۵۰پلاگین برای آهنگسازی و کارهایی نظیر افزایش حجم صدا, افکت های مجازی و همینطور سازهای مجازی تحت عنوان Waves Complete برای شما کاربران محترم آماده گردیده است.

دانلود-نرم-افزار-Waves-Complete

info

Featuring 64-bit support, faster scanning, faster loading, and faster processing, Wаves Version 9 opens up new dimensions of high performance plugin power.
From essentials like reverb, compression, noise reduction, and EQ to modeled analog hardware, surround and post production tools, artist signature collections and beyond, Wаves Bundles feature the best of Wаves GRAMMY award-winning plugins.

سیستم مورد نیاز

OS : Windows 7 with SP1 64 bit / Windows 8.1 64 bit/Windows 10 64 bit
Intel Core i3 / i5 / i7 / Xeon
4 GB RAM
4GB free disk space
Minimum: 1024×768
Recommended: 1280×1024 / 1600×1024

راهنمای نصب

1- پس از اتمام نصب، فایل Waves Central را اجرا کرده و Install product را بزنید سپس بر روی offline installer کلیک نمایید.

2- حال به محل پوشه دانلودی رفته و Select Folder را بزنید.

3- در قسمت Choose product to install گزینه Move all را زده تا تمامی نرم افزار ها به قسمت Selected product منتقل شود سپس Install را زده تا نرم افزار نصب شود.

4- فایل نصبی پچ را به صورت Run as Administrator اجرا کنید و اجازه دهید عملیات پچ انجام شود.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

دانلود آخرین آپدیت نسخه 2019 نرم افزار Waves 10:

دانلود پارت 1 با لینک مستقیم

دانلود پارت 2 با لینک مستقیم

دانلود پارت 3 با لینک مستقیم