دانلود Microsoft Malicious Software Removal Tool 5.69 x86/x64

2.2/5 - (4 امتیاز)

دانلود Microsoft Malicious Software Removal Tool محصول شرکت مایکروسافت جهت حذف ویروس های رایج و خاص و پاکسازی سیستم های آلوده است. این نرم افزار به عنوان آخرین امید مورد استفاده قرار می گیرد. زمانی که آنتی ویروس های نصب شده روی سیستم از پاکسازی ویروس ها عاجز هستند شاید دانلود Microsoft Malicious Software Removal Tool بتواند مشکل شما را حل کند. این نرم افزار آنتی ویروسی برای مقابله زنده و لحظه ای با ویروس ها نیست و فقط با جستجو کاربر نسبت به یافتن ویروس ها اقدام می کند. پس برای استفاده از این نرم افزار حتما در نظر داشته باشید که آن را به عنوان مکملی برای آنتی ویروس اصلی خود بدانید. این نرم افزار می تواند انواع trojans, spyware, adware, worms, dialers, bots, keyloggers, rootkits را یافته و حذف نماید.

دانلود-Microsoft-Malicious-Software-Removal-Tool

مطالب مرتبط

کمپانی مایکروسافت یک نسخه آپدیت شده از این نرم افزار را در دومین سه شنبه هر ماه منتشر می کند تا برای مشکلات امنیتی جدید پاسخگو باشد. توجه داشته باشید که این نرم افزار در پس زمینه ویندوز اجرا می شود و سپس اگر آلودگی بدافزاری شناسایی شد، گزارشی برای شما تهیه می کند. از این نرم افزار می توانید در سیستم عامل های ویندوز ۷، ۲۰۰۰، اکس پی، ویستا و ویندوز سرور ۲۰۰۳ استفاده کنید. نسخه های بالاتر ویندوز نیازی به این نرم افزار ندارند چرا که Windows Defender به طور کامل و حرفه ای برای آن ها تعبیه شده است و مدام آپدیت می شود و می توان از آن به عنوان یک آنتی ویروس حرفه ای یاد کرد.

قابلیت های کلیدی دانلود Microsoft Malicious Software Removal Tool:

  • سرعت بالای نرم افزار در شناسایی فایل های مخرب، بدافزار ها و اسکن سیستم
  • شناسایی جدیدترین نرم افزارهای جاسوسی یا Spyware ها
  • قابلیت اسکن رجیستری برای یافتن جاسوس افزارها
  • اسکن تمامی بخش های سیستم به صورت اسکن کامل، اسکن سریع و …
  • استفاده فوق العاده آسان از نرم افزار با به روز رسانی های سریع و مداوم
info

The Microsoft Malicious Software Removal Tool is an anti-malware utility that checks computers running Windows 10 Technical Preview, Windows 8 and Windows 8.1, Windows 7, Windows Vista, Windows XP*, Windows Server 2012 R2 and Windows Server 2012, Windows Server 2008, and Windows Server 2003 for infections by specific, prevalent malicious software – including Blaster, Sasser, and Mydoom – and helps remove malware and any other infections found.

سیستم مورد نیاز

Windows 10 , Windows 10 Tech Preview , Windows 7, Windows 8, Windows 8.1, Windows Server 2008, Windows Server 2008 R2, Windows Server 2012, Windows Server 2012 R2, Windows Server 2016, Windows Server Tech Preview , Windows Vista Business 64-bit edition, Windows Vista Enterprise 64-bit edition, Windows Vista Home Basic 64-bit edition, Windows Vista Home Premium 64-bit edition, Windows Vista Ultimate 64-bit edition

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

دانلود نسخه 32 بیتی با حجم 41 مگابایت

دانلود نسخه 64 بیتی با حجم 41 مگابایت